Gå til innhold

Min Volvo 240 :)

Ranger emnet

Granerud

Anbefalte innlegg

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heisann volvojenta! kjempe fin 2førr :hello:

må berre få lov til å kommentera ein ting:

seriøst GUTTER: da e ikkje så spesielt med jenter som kjøyrer 240 som deko ska ha det til!!! jezes testosteronnivået her når jo snart rundt halve kloden jo :eek: har 3 venninna heima so har/har hatt 240 og skrur for da mesta sjølv. klarer berre ikkje å sjå ka som e så spesielt med da... men e jo litt festlig å lesa detta her da! :roll:

tidenes kontaktannonse christine!! blah lykke til vidare :)

volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt

volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;)

volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død

volvo 940/s90 - my blue pearl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk nissan s13, hyggelig å høre :)

ja er vel rene luksusen for dere detta? ;)

Hehe, du kan vel si det ja..

Har du lyst på original vinge, så har jeg liggende en som kan gå til en pen pris.

Må selvsagt lakkeres, er lysegrå nå.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken240 får man de sorte dørhåntaka av????????????

var drit nice den 240 din. stå på. eneste minuset var felga. men det er min menig, hehe bedre en ikke no..

Svarte dørhåndtak får du fra de siste modellene.. 92 og 93 mener jeg, husker ikke om 91 har de og..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst GUTTER: da e ikkje så spesielt med jenter som kjøyrer 240 som deko ska ha det til!!! jezes testosteronnivået her når jo snart rundt halve kloden jo :eek: har 3 venninna heima so har/har hatt 240 og skrur for da mesta sjølv. klarer berre ikkje å sjå ka som e så spesielt med da... men e jo litt festlig å lesa detta her da! :roll:

Vel.. det er ikke normalt med budeier og svære volvo-familier nedenfor Voss da.. :P hehe..

Menne bra at jentene også passer på Volvo'ene rundtom!

Kjempefin bil du har, Christine. Ta godt vare på den! :)

Vil se mer bilder :D

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var e snygg 240.. Likte den... Store planer for den??????

My car:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114898

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken240 får man de sorte dørhåntaka av????????????

var drit nice den 240 din. stå på. eneste minuset var felga. men det er min menig, hehe bedre en ikke no..

trur det er 92 og 93 modellene...

takk for det, hyggelig å høre.. jeg syns de felgene er helt greie, hadde sikkert kjøpt noen andre hvis jeg hadde hatt mer penger... men syns de passet bra på min bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :)

nei er faktisk en del jenter som kjører 240. Jeg har to venninner som kjører det, og ei venninne som kjører 740, så er ikke sånn kjempe unormalt.

kontaktannonse?? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. det er ikke normalt med budeier og svære volvo-familier nedenfor Voss da.. :P hehe..

Menne bra at jentene også passer på Volvo'ene rundtom!

Kjempefin bil du har, Christine. Ta godt vare på den! :)

Vil se mer bilder :D

takk takk :) ja skal ta flere bilder, men detta regnværet ødelegger litte grann... men kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider