Gå til innhold

Min Volvo 240 :)

Ranger emnet

Granerud

Anbefalte innlegg

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm, er du singel? <3 <3

ot: blir spennende å følge tråden :-)

kjempe singel, men det var vel ikke det vi skulle prate om på denna tråden?? hehe...

jeg vet ikke om det blir kjempe spennende å følge tråden for vet ikke om det blir gjort kjempe mye med den i fremtiden, men hadde bare lyst til å legge ut litt om bilen min... er den økonomien da, også er jeg egentlig ganske fornøyd med den slik den er må jeg nesten innrømme :) men har fast jobb fra august så kanskje det er noen muligheter med turbo motor da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VoLVOjENtA 84: Ikke si slikt, for da må du trygle moderator om å gi deg større innboks! Eller evt å stenge for å ta imot hvis du ikke er interessert! :D

Fin bil!

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240 tar seg godt ut i den fargen du og channah har.

Må nok bli en av favorittene det ja.

Snowcap, hvite blinkers, endestuss.. Bra.

Mangler bare skilt/ refleksplate og en >liten spoiler?.

Topp dette. fortsett arbeidet :)

Er det du som er håndverkeren eller?

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil ja, heldig med '93 og.. bare 10 år nyere enn min! hehe..

Ta gjerne noen flere bilder etterhvert, alltid interessant.. Noen andre planer utseendesmessig?

jepp skal ta noen flere bilder, bare detta regn været gir seg... jeg har veldig lyst på spoiler, men vet ikke hvilken. Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240 tar seg godt ut i den fargen du og channah har.

Må nok bli en av favorittene det ja.

Snowcap, hvite blinkers, endestuss.. Bra.

Mangler bare skilt/ refleksplate og en >liten spoiler?.

Topp dette. fortsett arbeidet :)

Er det du som er håndverkeren eller?

ja den fargen er den fineste syns jeg.. skulle ha den fargen..var heldig som fant en... samme eier fra 93 til jeg kjøpte den i 2004 :)

Jeg skal ikke ha refleks plate ved skiltet, jeg syns ikke det er noe fint egentlig, men spoiler har jeg veldig lyst på..vet bare ikke åssen....

Det jeg har gjort selv er sotinga, bytte av blinkers (men det er jo ikke så vanskelig, hehe), satt på snowcaps, ellers har gjør jeg jo slike "vanlige" ting som oljeskift og bytting av luftfilter og diverse påfylninger.. men senkinga og byttinga av dempere fikk jeg hjelp til av noen kamerater....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men spoiler har jeg veldig lyst på..vet bare ikke åssen....

har du sett på 850r spoileren?

ligner på 240 sin, men den har et sort felt (ulakkert felt) og bremselys..

rimelig fet!

ellers har gjør jeg jo slike "vanlige" ting som oljeskift og bytting av luftfilter og diverse påfylninger.. men senkinga og byttinga av dempere fikk jeg hjelp til av noen kamerater....

Vanlige ting? Du, jeg var på en fest en gang, der en gjeng volvofolk stod å så i motorrommet mitt.

så kommer noen jenter da og vi spør dem ut.

Hvor fyller man olje?

(de pekte på bremsevæskebeholderen)

Hvor fyller man kjølevæske?

(De pekte på...)

ja, trenger vel ikke si mer.

flink jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sett på 850r spoileren?

ligner på 240 sin, men den har et sort felt (ulakkert felt) og bremselys..

rimelig fet!

Vanlige ting? Du, jeg var på en fest en gang, der en gjeng volvofolk stod å så i motorrommet mitt.

så kommer noen jenter da og vi spør dem ut.

Hvor fyller man olje?

(de pekte på bremsevæskebeholderen)

Hvor fyller man kjølevæske?

(De pekte på...)

ja, trenger vel ikke si mer.

flink jente.

jeg har sikkert sett den men husker ikke helt.. hvor får man tak i den??

jeg skal ikke skryte på meg hvor og hva ting er i motorrommet jeg hell, men akkurat i orginal 240 skal jeg nok klare det, og andre biler jeg har hatt og er kjent med, men i nye biler som jeg ikke har sett før osv kan det hende jeg sliter litt og.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider