Gå til innhold

Min Volvo 240 :)

Ranger emnet

Granerud

Anbefalte innlegg

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faktisk en av de mest strøkne 240`ene jeg har sett på ordentlig (ser jo mye rart på nett) Du var vel hos Anfinn en gang i fjor høst da han byttet no bremser greier for deg? Mener jeg sikla litt på bilen din da.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk en av de mest strøkne 240`ene jeg har sett på ordentlig (ser jo mye rart på nett) Du var vel hos Anfinn en gang i fjor høst da han byttet no bremser greier for deg? Mener jeg sikla litt på bilen din da.[/quote

Hei. Takk for det. Ja Anfinn byttet bremser ja, er du Espen, kjører sølv grå BMW? husker du var innom... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder den spoileren din, så hadde det vel kanskje gjort seg med en grp.A vinge?

Synes i allefall de er tøffest på 240.

Vanskelige å få tak i tough.

Jeg skal IKKE ha gruppe A vinge.. jeg syns ikke det passer seg på den bilen jeg har, da passer 850r spoileren bedre syns jeg :) syns gruppe A vinge passer bedre på rally biler osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grp. A-spoileren passer på det gamle stuket.. flatnose og flatt bagasjelokk, slik som jeg har..

VoLVOjENtA 84 trenger enten den orginale 240-vingen eller 850R-vingen.. den er penest..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malone: Orginal 240-vinge det der.. den er pen den.. Men fetere med 850r-vingen med bremselyset og det svarte partiet egentlig.. men smak og behag seff :D

jada :) 850 vingen syntes jeg er for rund i forhold til resten av bilen.

Men bedre enn ingenting. Det er sikkert og tvist :)

244-081.jpg

244-087.jpg

244-155.jpg

244-182.jpg

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider