Gå til innhold

PhotoShop *bilder*

Ranger emnet

Morten_A

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge opp noen modder av de gammle bilene til fatter`n (rød 240GL og Hvit 740TIC) + andre volvoer.

Orginal 240GL.

Bilde081.jpg

Samme bilen,bare senket i PhotoShop.

rd244.jpg

Orginal 740 Turbo Intercooler.

Motorsykkelogdiv030.jpg

Samme bilen med Compmotive Mo 18'' og senka.fjernet refleks/list på bakfanger og et lite klistremerke på døra.

740tic.jpg

242

gatb2003-12.jpg

Tegnet (ikke helt ferdig,var en prøve)

242tegna.jpg

Vist noen gjerne vil ha testet andre felger eller annet på bilen sin så sleng opp bilder så skal jeg se hva jeg får til.

Bilde må helst være av så god kvalitet (oppløsning) som mulig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du prøve å modde inn Compo MO 17" hvite og svarte felger på denne her?

Veit ikke rekti hvilken farge det blir seru! =)

IMG_7344.jpg

IMG_7272.jpg

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule bilder.

Her har du en oppgave:

Får du fiksa lakkerte fangere + lakkerte plastlister nederst på dørene?

Picture274.jpg

bilde blir for mørkt + dårlig oppløsning.Må være ganske bra pga mye zoming av bilde.åda ser vi ikke forskjell på en dritt.helst et bilde i lyset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde blir for mørkt + dårlig oppløsning.Må være ganske bra pga mye zoming av bilde.åda ser vi ikke forskjell på en dritt.helst et bilde i lyset...

P1000606.JPG

TRykk på bildet, MTIC.. så får du nok bra nok oppløsning til jobben din ;)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MTIC: Den røde 240'n har du ødelagt skvettlappene på! Fiks de eller ta de bort, så bildet ikke ser mongo ut! :) Og når du senker biler på den måten du gjør det på, så klipp ut hele bildet etterpå, for så å lagre det på nytt, uten den "pene", rosa stripa i toppen av bildet! ;)

I tillegg på den røde, så ser det ut som steinen, i bakgrunnen av fangeren er blitt kappet med vinkelsliper fordi du har valgt å senke bildet ned til dit! Skal ikke så mye arbeid til for å få steinen til å se ut som en normal stein! :)

Igjen på den røde: Bak er den nok blitt en liten smule for lav! Altså da usannsynelig lav! Er rett og slett ikke mulig å kjøre med en bil slik, og ser derfor falskt ut! :) Dekket forran har også mistet litt av sin trill runde form! Noen kanter du har vært bortpå med kniven? Hehe..

Så til den hvite: Fra den vinkelen bildet er tatt vil det ikke bli en svart kant mellom dekk og hjulbue! Spesielt forran synes det godt at dette ikke er et uredigert bilde! (dekket er flatt øverst)

Jepp! Det var litt kritikk fra min side! :) Driver endel med bilde-redigering! Derfor jeg er så pirkete! ;) Altså... Grunnen er vel i hovedsak det at det skal ikke så veldig mye til for å få bildene dine til å se enda bedre ut! :)

Mener absolutt ikke noe slemt her! :) bare litt konstruktiv kritikk til de fine bildene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider