Gå til innhold

Golf1 Cab - bytte av kalesje/yttertrekk

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonaldo

Har du ikke forsikring???

 

Får du byttet det på forsikringen??

Så spørs det litt hva det koster og hva du har i egenandel...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

 

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toppen er rett og slett slitt og dårlig vedlikeholdt, den ser ikke ut (kjøpte bilen her om dagen).

 

jeg har såklart delkasko (det er jo cab :p ), men er ikke helt den kriminelle typen.. det billigste yttertrekket jeg har funnet er på 2900,- +mva mens et verksted ville ta helt opp i 6000,- kun for jobben. da begynner det å koste :(

 

så om noen har tips er det bare å fyre løs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Ja, han både selger og monterer. Kjapt og billig..... Jeg brukte han da jeg hadde hatt innbrudd i cabben min.

 

Fant dette på http://www.gulesider.no:

 

Sørensen salmaker

Ålefjærv. 371

4634 KRISTIANSAND

Tlf 38 19 80 20

crimson

 

12 000,- +mva var ikke så fryktelig billig at det gjør noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Det var da sykt! Forsikringsselskapet mitt brukte han siden det var så billig.... Synd for dem da! Han gjorde iallefall jobben skikkelig og kjapt, men da finner du vel billigere andre steder.

 

Bilde av min tidligere cabbe, som jeg desverre måtte kvitte meg med pga flytting....

 

Den bilen der er i Larvik nå, ja... :) Men uten alu felgene.. hehe

Eat Sleep Volkswagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en kar i Østfold (90732466) som bygde den. Bilen er 86 men det meste er fra de nyeste modellene. El.cab, audi blinklys og dørhåndtak, sveiset bakluke, Recaro, innsveiset tanklokk+++ Nydelig bil! Si fra hvis du vet om noe lignende til salgs da....

 

Se her for flere bilder:

 

http://www.tuninghalle.de/Guests_02012003_JonasG1.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår