ibanez Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Heisann! Noen som vet mål bredde x høyde på gamletypen skilter? Trenger det egentlig ganske fort. Skal ha det til custom skilt med bf nick på. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Ta og mål det du har på bilen din? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg ser for meg, Dr_S, at hadde han hatt gamle-typen, så hadde han ikke spurt her.. just my 2 cents.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Bare så på avataren hans jeg. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Er det de gode gamle aluplatene di skal ha mål på? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Dr_s hadde rett, jeg bare tenkte at noen kanskje hadde det i hodet. Det var så sent, så jeg orka ikke å gå ut :p Men det ordna seg. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 De "nye" skiltene har fast mål. De gamle har lik høyde, men bredden varierer på hva slags tall og bokstaver som er trykket. Eks. AA11111 er et mye smalere skilt enn AA88888. Så i dette tilfellet har faktisk Dr_S helt rett. Ut å mål skiltet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg