Gå til innhold

Photoshoot av bilen min..

Ranger emnet

ZyreX

Anbefalte innlegg

Bare en liten photoshoot av bilen min..

Trykk på bildene for full størrelse, skal være en link, om ikke bilforumet.net ødelegger den da..

P1010154.JPG

P1010156.JPG

P1010157.JPG

P1010158.JPG

P1010161.JPG

P1010162.JPG

P1010163.JPG

P1010165.JPG

P1010168.JPG

høy bakkeklaring er kjekt :p

P1010170.JPG

P1010171.JPG

en ska jo komme fram på traktorveien på bondelandet også!

Mangler bare en søt 850R-vinge egentlig.. Og senk som dere ALLE kommer til å skrike, men det skjer nok ikke.. pga. de to ovenstående bildene.. :P

Kommentarer?

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, drit i de som kommer til å whine her.

monter evnt grovere stabstag, om det er krenging du vil gjøre noe med.

jeg vet personlig at bilen min hadde aldri kommet seg ved siden av din der det ikke er asfalt. Jeg har riktignok ikke den laveste bilen på forumet her, bare lovlig senking, samt senking av travers og 3" eksos.. men det gir liten klarering for feks. fartshumper, o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, det er noe slikt jeg har tenkt på, grovere stabstag.. Fornøyd med selv fjæringa og slikt, bare en smule mye krenging fremdeles.. Hjalp godt med nye hjul da :P

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt fin bil...ser at du har skrevet "the finished look" på internett siden din,betyr det at du ikke skal gjøre noe særlig mer med den?

Ganske rektig det ja.. Eneste som skal er igjen utseendemessig, er den lille 850r-vingen, og nytt enderør..

Er ihvertfall veldig fornøyd nå, så blir bare småfiks og slikt.. Ta litt rust og få tak i den siste lista på bakfangern.. Er i posten! :D og nye, orginale lister over frontlyktene.. og ny grill.. Småtteri, men liker at ting er i orden :)

Takk for gode ord! :D

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Sant det, ja.. har et par..

scan7.jpg

Meg og søstern, med pappa baki..

scan9.jpg

Danske-turer ble det mange av!

scan3.jpg

Her sitter jeg å leker i sandkassa, ja, med en kamerat.. seint på åtti-tallet en gang.

scan1.jpg

I følge pappa, så er dette bildet i fra 85 eller 86.. Jeg var ikke født en gang :P

Jaja, vet ikke hvor interessant det var, men moro er det :)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider