Gå til innhold

Cordi: Chrysler Stratus stor prosjekt...

Ranger emnet

Cordi

Anbefalte innlegg

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjer det noe her eller står det helt stille for tiden?

Det står nok helt stille ja :sleeping Jeg har ikke så mye tid og penger akkurat nå... Og det blir ikke så mye jobbing på en stund for jeg skal jobbe med kadetten min en stund... Jeg fikk sveiseapperat til bursdagen min som var på lørdag :???: Så nå blir det sveising av buret i kadetten :)

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_4697.JPG

Bilen til bestekompisen min.. =) <3

Jeg såg den på rudskogen... Og jeg snakket med han som eier den... Den var pen men det var ikke helt min stil :violin: men men...

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står nok helt stille ja :sleeping Jeg har ikke så mye tid og penger akkurat nå... Og det blir ikke så mye jobbing på en stund for jeg skal jobbe med kadetten min en stund... Jeg fikk sveiseapperat til bursdagen min som var på lørdag :???: Så nå blir det sveising av buret i kadetten :)

Gratulerer meg dagen da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

hei, jeg har lest hele tråden og virker kjempe interesant!! men åsen går nå for tiden?? skal skaffe meg en stratus og skaffer meg den for å installere stereo anlegg først og fremst ;) + at den har store muligheter for stylling og mye plass på dashen til frontsett :sombrero: har mye bra utstyr liggans fra før :) bilen blir å se på Emma konkurranser etterhvert og kanskje på noe DbDrag og.

Har du noen bilder av dørane og det som er der av høytalere? ellers er vel ikke så ukjent at cd vekslerern som følger i stratus er en alpine veksler og spilleren er også alpine :) anyway det skal en ny spiler i den uanset.

Hvordan fikk du med trykk og kvalitet på subben slik du monterte den? lite gunstig å ha 6x9" i hattehyllen og en subb i bagasjerommet ;) da den vil trykke mye på menbranen til 6x9" og da vil disse forvrenge veldig tidlig.

Hvor stro er dynamo på den bilen du har?? jeg kommer til å "trimmer" opp dynamon uansett men greit å vite hvor mye den kan komme til å yte eller kan hentes...:)

hva er impress/boltsirkel på de?? hvor stor dekk/felg er tillat på disse??

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
er det noe liv i dene tråden?? dragcar

Nei den har vert litt :sleeping i det siste...

Jeg har ikke fått gjort noe på en god stund nå :shake For jeg holder på og pusse opp leiligheten og jobber så mye... Men så fort jeg får mer tid og penger så setter jeg i gang igjen!!! :partyon:

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har en del problemer med min stratus for tiden:

• Sentrallåsen min har sluttet å virke
  • Alarmen virker ikke
  • Får alarm om at døren er åpen når jeg kjører

Men jeg finner ingen elektriske skjemaer over denne bilen...

Det er vel ikke noen som tilfeldigvis har noe liggende?

Blir altfor tidkrevende å begynne å feilsøke uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå står bilen på lager på jobben til min far... for rett før jul merket jeg att det var vått i baksetet og det viste seg og komme fra den høyre bak døren fordi pakningen bøyd... og med dette været som er her på vestlandet nå så er det ikke så rart att det kommer vann inn der da... men nå er bilen og setet tørket... men jeg har ikke fåt kjøpt meg ny pakning enda så den blir stående der en stund til men jeg har ikke bruk for bilen enda så det går bra... alacocaina

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider