Gå til innhold

Cordi: Chrysler Stratus stor prosjekt...

Ranger emnet

Cordi

Anbefalte innlegg

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den stylinga gjorde seg bra på den bilen!!:D

Ser bra ut;)

Ja jeg er veldig fornøyd med den :spin men nå lurer jeg bare på hvor jeg kan få kjøpet den!!!??? for jeg finner den ikke noen steder:well

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satse på turbo eller kompressor sier du, men har du råa til og sette en turbo på motorn? Og har motorn krefter til det?

Om jeg har råd??? det skal jo du bare drite i :assman

Ja motoren tåler turbo... Jeg har hørt om flere som har turbo på Stratus... og jeg kjenner en som har turbo på en Neon med samme motor som jeg har heyyou

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva heter stylinga der da??

eventuelt er jo stylinga her ganske tøff da:

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=4170

Jeg har ikke peiling på hva den heter :( men det skal jeg finne ut :thumb

Den stylingen er den stygeste stylingen jeg har sett til Stratus:puke Og det er så mangen som har den... så den blir det ikke :well

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peiling på hva den heter :( men det skal jeg finne ut :thumb

Den stylingen er den stygeste stylingen jeg har sett til Stratus:puke Og det er så mangen som har den... så den blir det ikke :well

er nok den som er lettest å få tak i for det er den eneste jeg har funnet hittil:S

brukte litt tid på å se etter den stylingen du hadde bilde av istad, men uten hell..:(

men stylingen i seg selv synes jeg var grei lissom, men skal ikke nekte for at den du har bilder av var mye fetere!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok den som er lettest å få tak i for det er den eneste jeg har funnet hittil:S

brukte litt tid på å se etter den stylingen du hadde bilde av istad, men uten hell..:(

men stylingen i seg selv synes jeg var grei lissom, men skal ikke nekte for at den du har bilder av var mye fetere!;)

Jeg finner den ikke jeg heller... Det var her jeg fant bildene av den... http://www.cardomain.com/ride/545402/1

Ja den stylingen du kom med er grei den men den passer ikke helt til bilen og så er det nesten bare den folk kjøper... og jeg vil ha noe nesten ingen andre har yummy

Men du må si i fra om du finner den cheers

:thanks

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må prøve og få skaffet deg noen andre baklykter en de orginale de er fæle i fargen.

eller så synes jeg body kittet var fint.

Ja jeg skal ha nye baklykter... Men det tar jeg etter styling :)

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av felgene jeg tror jeg skal ha :popcorn

Dotz Las Vegas Dark

7662.jpg

Det er samme felgene som TomasK har på sin Chrysler Sebring bare jeg skal ikke ha crom...

sebring.jpg

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har råd??? det skal jo du bare drite i :assman

Ja motoren tåler turbo... Jeg har hørt om flere som har turbo på Stratus... og jeg kjenner en som har turbo på en Neon med samme motor som jeg har heyyou

en kompis av meg har stratus og han har vært rundt å hørt MANGE steder om hvor mye de skal ha for å sette inn turbo i bilen hans, og det billigste han fant var 70,000.. grunnen til at det er så dyrt er fordi de må klargjøre motoren så den skal tåle det så den ikke ryker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis av meg har stratus og han har vært rundt å hørt MANGE steder om hvor mye de skal ha for å sette inn turbo i bilen hans, og det billigste han fant var 70,000.. grunnen til at det er så dyrt er fordi de må klargjøre motoren så den skal tåle det så den ikke ryker

Ja men jeg har aldrig tenkt og send bilen min inn til et bilverksted... Jeg skal gjøre det selv... da blir prisen på 8 til 10 tusen :cool:

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider