ShyFx Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hei! har drevet og sett litt rundt. Har muligens tenkt og få ordna noe lyd i bilen i sommer, men så står det mellom Rockford Fosgate eller Kicker. Hva er mest annbefalt av de? tenker da på forsterkerne og de ferdige basskassene med elementer. :web Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg liker punch-serien til Rockford veldig godt, men Kicker har jeg mindre erfaring med.... Du velger nok mellom to goder...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 RF er jo vel så bra,men kicker er vel neppe noe dårligere.men det kommer litt an på hva du liker og høre på.begge disse mærkene leverer mye bass,men er du ute etter og kunn ha buldring i bilen din? Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Blir nok egentlig akkurat det samma uansett hva du velger :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fosgate1 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Da kan du velge begge deler. fks. kicker forsterkere og rockford subber, eller omvendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 rockford er flink på og få det forseggjort.. feks deksel på sidene for og skjule kabler osv.. hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt rockford forsterker og kicker subber! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Kicker krever i alle fall sitt av forsterkeren for at det skal bli optimalt. De tåler også juling så det stinker svidd etter bilen :P Har en kicker selv med en 1600w forsterker. Tror den "bare" leverer 800w brokoblet. Skulle gjerne hatt en til og satt på subben! Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaldal Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har en Rockford Fosgate P6002. Har ikke noe som helst dårlig å si om de. Tror nok jeg ville ha gått for Rockford. Fet design, smarte løsninger på skjulte kabler.. Siter Volvo 760 til salgs. info på http://tinyurl.com/3e3ev3 Ford Mondeo 2L 16v BAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 dette har da kicker også.... bare se på forsterkern min (kx 700.5) ---> http://s60.photobucket.com/albums/h1/djalpine/?action=view¤t=DSCF0027.jpg samme om du velger kicker eller rockford... du blir ikke skuffet over noen av de:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har iallefall gode erfaringer med kicker. både elementer og basser men den nye zx forsterkerserien til kicker synes jeg var schtøgg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ShyFx Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Takk for mange gode svar, blir ikke så voldsomt anlegg men er ute etter passelig bra lyd/trøkk. Bilen er en 99mod Chevrolet Tahoe :chevy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teknikeren Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 RF er digg og har skikkelige terminaler for kabløene, du bare stikker de inn og skrur til, man slipper da å balle med kabeslko. Det er en stor fordel, men det har sikkert kicker å...? Siter V50 2.0D 2005 - Sølv Passat higline 1998, 1.8T - sort x Celica 1997,1,8 - sort x Passat 1998, 1,8 - hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 det stemmer teknikern.. det har kicker også Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 gå for kicker 4 kant om du skal ha noe i stor bil som trykker mye!.. Men RF har sikkert noen rå dem og. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ShyFx Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Oki, da ble det Kicker morph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg