Gå til innhold

2Fast 2 Furious event/førpremiere

Ranger emnet

ELLINGSEN

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snakket med Gatebil gutta om dette i noen dager nå, og vi i Crazy Tuning har fått forespørsel om å stille ut noen biler der, noe vi takket ja til.

Så etter det jeg har fått vite er dette følgende som skjer:

Utstilling av gatebiler, biler fra sponsorer, det blir show med musikk og noen av stjernene fra filmen kommer. Det vil bli lagt ut bill til folk som kommer, så det blir førstemann til mølla.

Etter det jeg har fått opplyst fra Gatebil gutta så skal det stenges av en gate der det blir mulighet for litt race og burning osv, dette er IKKE bekreftet fra arrangører, men noe som kan bli aktuelt.

Arrangementet begynner kl 16:30 og alle er velkommne til å møte opp. Filmen begynner 1900 så hvis du er heldig kan du få deg en bill.

Etter filmen blir det VIP party på Cosmopolitan, og som teksten sier så er dett for VIP... heheh :D

Dette kan bli morro, så det er bare å møte opp :D

2f2f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan ta den drittskolen. Nå er jeg lei skole. Dem må alltid mekke noe når jeg har lyst til noe. ja, ja 2 dager også er jeg ferdig. MEN jeg VIL se bilene og filmen + andre. Noe jeg ikke får gjort. *sukk*. Noen som gidder eventuelt å filme dette eller ta bilder av det ? Hadde vært veldig bra for oss som ikke får vært med på det

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette bare ett engangs arrangement,eller skal de flere plasser enn i Oslo?Bor liksom litt for langt unna.Synes de skulle tatt en tur til tronheim og jeg da! he he.... :D

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider