ELLINGSEN Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 TORSDAG 19 juni klokken 17.00 ved Vika Kino i Oslo. Gatebil.no kommer med grombiler Ferrari, porsche osv osv. Mye gromt.. Filmen starter ca 19.00 på Vika kino... Billetter vil også bli lagt ut der.. Stille opp, med eller uten bil!! Vi ses!! Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Hmmm... The Boss vs. Riskokere? Kos dere på Kino folkens ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Hvor får man kjøpt billetter? Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 det blir lagt ut billetter der.. vet ikke helt hvor mange.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Snakket med Gatebil gutta om dette i noen dager nå, og vi i Crazy Tuning har fått forespørsel om å stille ut noen biler der, noe vi takket ja til. Så etter det jeg har fått vite er dette følgende som skjer: Utstilling av gatebiler, biler fra sponsorer, det blir show med musikk og noen av stjernene fra filmen kommer. Det vil bli lagt ut bill til folk som kommer, så det blir førstemann til mølla. Etter det jeg har fått opplyst fra Gatebil gutta så skal det stenges av en gate der det blir mulighet for litt race og burning osv, dette er IKKE bekreftet fra arrangører, men noe som kan bli aktuelt. Arrangementet begynner kl 16:30 og alle er velkommne til å møte opp. Filmen begynner 1900 så hvis du er heldig kan du få deg en bill. Etter filmen blir det VIP party på Cosmopolitan, og som teksten sier så er dett for VIP... heheh :D Dette kan bli morro, så det er bare å møte opp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Satan ta den drittskolen. Nå er jeg lei skole. Dem må alltid mekke noe når jeg har lyst til noe. ja, ja 2 dager også er jeg ferdig. MEN jeg VIL se bilene og filmen + andre. Noe jeg ikke får gjort. *sukk*. Noen som gidder eventuelt å filme dette eller ta bilder av det ? Hadde vært veldig bra for oss som ikke får vært med på det Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Tiden er inne for å avsløre at jeg og en liten gjeng inviterte bilfolk så filmen på kino allerede 30. mai(!). Reportasjen om 2 Fast 2 Furious og hva bilbyggerne synes om den kan leses i det neste Autofil-bladet, som er på gata 25. juni! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Kid-A Autofil-bladet, som er på gata 25. juni! Som er på gata faktisk heheheh.... høres ut som et nytt illegal chemical substance :D lol Kanskje det er det... for man blir avhengig :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 sitter og jobber med dette.. Dette kommer til å bli kult !:) Synd jeg ikke blir ferdig med bilen min før dagen.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Er dette bare ett engangs arrangement,eller skal de flere plasser enn i Oslo?Bor liksom litt for langt unna.Synes de skulle tatt en tur til tronheim og jeg da! he he.... :D Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puls Media AS Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Vi har holdt av 10 plasser i Ruseløkkveien for dere med de grommeste bilene! Vær tidlig ute, så står du rett utenfor og gratis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decco Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Filmen var da ikke så bra. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Filmen er rå! Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Æ vil åsså dit :( Men det er litt langt å reise fra finnmark å ned til oslo bare for en film, men der er jo ikke vilken som helst film da.... hmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 kjør nå, er framme i morgen da Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg