Gå til innhold

2Fast 2 Furious event/førpremiere

Ranger emnet

ELLINGSEN

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by nope-mx3

billettER? altså mer en 1?

hmm, jeg og vil dit med MX3`n :)

nope-mx3

hehehehe. Nei, en kammerat som inviterte meg. Morra hans hadde fått tak i noen biletter. Hadde jeg hatt en til overs hadde jeg jo seff gitt den til den som trenger den mest ;P

Sorry mac..

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra førpremieren:

Aldri har jeg sett så mange stivpynta rånere. Alle "kjendisene" i miljøet hadde pyntra seg, satt på den råeste push up-bh'n på dama og stod og gliste utafor Vika kino.

En herlig kulturkræsj av skumle Strømmen-rånere og velfriserte vestkant-glættiser i Ferrari Spider i solbrillemølje for å få et glimt av bilene og heltene

Paul Walker og Eva Mendes ble transportert i hver sin Supra fra Grand Hotel til kinoen. Men sant og si virka de temmelig uinteresserte (de begynner vel å bli lei av filmen og alskens rare Euro-rånere etterhvert).

Hva et knippe Fast & Furious-freaks synes om filmen kan du lese i Autofil som kommer neste uke. I det påfølgende nummeret, som kommer i slutten av juli blir det enda mer hett 2F2F-stoff og en Streetmeet-reportasje!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filmen sugde jo bigtime verre enn 1'ern ass... haha.

men var morro å se den stakkars audi/passat/dtm saken slite å komme seg ned kanten!,.....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider