NaitS- Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Kjøre æ nu e æ vell framme i natt :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Ja det var i morgen ja! Har fått biletter og alt sammen jeg :D I can't wait! :D :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 billettER? altså mer en 1? hmm, jeg og vil dit med MX3`n :) nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Noen som har fått tak i billetter som ikke kan møte opp eller??? Trenger 1 billett til,,, :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by nope-mx3 billettER? altså mer en 1? hmm, jeg og vil dit med MX3`n :) nope-mx3 hehehehe. Nei, en kammerat som inviterte meg. Morra hans hadde fått tak i noen biletter. Hadde jeg hatt en til overs hadde jeg jo seff gitt den til den som trenger den mest ;P Sorry mac.. Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 'Jeg trenger den mest,,, for jeg vil gjerne se filmen,,, :-( ingen andre som har en billett her??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 har 3 ekstra billetter jeg......... Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by MrHappy [/b] hvis jeg stikker ned med den invitasjonen på en eller annen kino i dag, er det da mulig å få billetter? eller må jeg satse på å være tidlig ute? reiser liksom fra hamar 15:00 Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Den hjelper lite, da den er ment for å vise til billettluka i kinoene. Er utsolgt der.. Men kan bli lagt ut noen under eventet.. kan Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 da satser vi på det beste.. hvis ikke er det jo kult å bare være der også... jaja, får ta en 13 mils biltur :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Kjør forsiktig :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=24&item=273004 Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Radio Oslo har flere ledige billetter. Send hør på 101.1 Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Tilbake fra førpremieren: Aldri har jeg sett så mange stivpynta rånere. Alle "kjendisene" i miljøet hadde pyntra seg, satt på den råeste push up-bh'n på dama og stod og gliste utafor Vika kino. En herlig kulturkræsj av skumle Strømmen-rånere og velfriserte vestkant-glættiser i Ferrari Spider i solbrillemølje for å få et glimt av bilene og heltene Paul Walker og Eva Mendes ble transportert i hver sin Supra fra Grand Hotel til kinoen. Men sant og si virka de temmelig uinteresserte (de begynner vel å bli lei av filmen og alskens rare Euro-rånere etterhvert). Hva et knippe Fast & Furious-freaks synes om filmen kan du lese i Autofil som kommer neste uke. I det påfølgende nummeret, som kommer i slutten av juli blir det enda mer hett 2F2F-stoff og en Streetmeet-reportasje! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 filmen sugde jo bigtime verre enn 1'ern ass... haha. men var morro å se den stakkars audi/passat/dtm saken slite å komme seg ned kanten!,..... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg