Gå til innhold

Pontiac Fiero klubb i norge?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei! Etterlyser alle som har eller ønsker en Fiero fra årsmodell -84 til -88. Vi er noen entusiaster som vil prøve å lage et register over alle bilene som er her i Norge, slik at vi kan sende en innbydelse til et Norgestreff i samband med et ordinært Amcartreff.

For å få dette til, trenger vi all hjelp vi kan få. Har du en slik bil eller du kjenner til en seom har? Send en melding med skiltnummer og vi tar kontakt med eieren.

Send en epost til pidon@start.no

1978 Chrysler New Yorker Brougham 6,6, byttes i HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei, har en kompis som har en Fiero.

Han kjøpte den av meg for et lite år siden, den har Eaton skru kompressor og Electromotive data sprut, er ikke helt ferdig enda, men han trenger nye lykter, eller det vil si motorene til lyktene. Bilen er en 1987mod mener jeg.

Noen forslag til hvor vi kan få tak i dette?

Han er ikke typen til å være med i noen klubb desverre :-)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fiero.. holder på og bytte motor i den nå og motoren er en Northstar 4,6L V8 med 305hk

jeg har også ett ferrari 308 karosseri til fiero så hvis noen vil kjøpe så er det bare og si fra.. hvis det er mange som vil ha så kan jeg støpe flere karosserier siden jeg har formene :D 25000kr for ett ferdigstøpt rødt karosseri som er "bolt on"

det karosseriet her er støpt i formene mine

replica.jpg

replica2.jpg

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har en kompis som har en Fiero.

Han kjøpte den av meg for et lite år siden, den har Eaton skru kompressor og Electromotive data sprut, er ikke helt ferdig enda, men han trenger nye lykter, eller det vil si motorene til lyktene. Bilen er en 1987mod mener jeg.

Noen forslag til hvor vi kan få tak i dette?

Han er ikke typen til å være med i noen klubb desverre :-)

EBAY.COM er en fin plass å finne deler på... Ellers så er det http://www.fierostore.com som er den beste plassen å kjøpe nye deler på. Har meget god erfaring på begge stedene....

De sier at defekte lyktemotorer ikke lar seg reparere, dette er bare tull! Kjøpte de delene som trengs for 100 kr på ebay og reparerte mine hjemme på stuebordet....

Hørtes ut som et spennende motoroppsett, mulig å få noe mere info om hva det er?

Utgangspungtet for klubbeb er i første omgang bare et register over de bilene som er i Norge, og at vi skal sende innbydelse til ulike amcartreff hvor vi med Fiero samles. Slik at vi kan treffes og utveksle erfaringer og ideer...

Håper kameraten din kan tenke seg å ta kontakt på epost og ble med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stebroren min Har Fiero som er bygd om så den ser helt lik ut som en Ferrari GTO.

Høres spennende ut, finnes det noen bilder av bilen? Be han om å gi lyd i fra seg, så vi kan utveksle erfaringer og ideer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider