Ju1ced Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Ganske fin farge på dn NICE Mitsubishi Galant, eieren syns ikkje å ver så intressert å ta bilde av, men fikk knippsa litt av sia på dn...Andre som kanskje har bilder av dn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 ah.. vakke helt fan av den crx`n der men :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Var ikke helt fan av begge jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Plastikk fantastik:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg melder meg ihvertfall ikke inn i fanklubben til noen av bilene.. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 jøss, romskip på fagernes jo:phatyo Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 går en prelude oppe der og, med litt plastikk rundt om mener jeg :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jepp, det tror jeg stemmer. Mener han har gått på Lena VGS. Hvis ikke var det en ifra Dokka. Litt usikker. Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 mener jeg har sett den noen ganger når jeg har vært oppe der på natterstid på ærbe.. sølvgrå en.. ikke den værste jeg har sett Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Da er det nok den samme da. Neida, slettes ikke ille den etter det jeg husker. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 går en prelude oppe der og, med litt plastikk rundt om mener jeg :p Hvis det er en sølvfarga du tenker på er den litt skrukkete nå. Ha la vell på sommerdekk litt tidlig.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 de sideskjørta på den mitsubishien ! lættis Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Var vel ikke så bra som mange av de andre bilene som var i Fagernes i helga... ;) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Var vel ikke så bra som mange av de andre bilene som var i Fagernes i helga... ;) Hehe, nei.. :D Møtte den Galanten noen ganger igår jeg også.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Galanten er en kompis av meg sin.. Ser sånn ut: Senket etter bildene ble tatt.. Link til den på bilforumet. Forøvrig vurderes den solgt.. http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=2116 Preluden som går/gikk her oppe er en annen kompis sin, deler hus med han. så sånn ut: La som sagt om til sommer dekk litt tidelig. å ble sånn: Sånn står den nå: Venter på den nye stylingen. Blir hellakkert. satser på ha den på veien igjen til 17mai. Blir å montert poly foringer i samme slengen.. Å uff ja det var desverre masse sånne ekle vw biler oppi her i helga.. Heldigvis hadde de med seg noe audi å de går til nød ann Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg