Gå til innhold

CL vs. GL vs. GTI vs. GTD

Ranger emnet

Tbend

Anbefalte innlegg

vet om 3 gtd.. der 2 stk. har gl interiør og 1 med gti... alle orginal.. Så det betyr jo at GTD ikke alltid har det samme som GTI ?

har heller ikke GTi stoler.. vet ikke om de er skiftet eller noe slikt.. er import bil.. men jeg har høydejustering på lysene mine.. ser at det ikke er så mange som har det..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, finnes Golf med elektriske vinduer originalt. Utstyrslista på Golf vil ingen ende ta;) Hehe.

Jeg har soltak, servo, skinninteriør, lysforsinkelse og sist, men ikke minst: Speil på solskyggen på førersiden, til og med et lite lokk som du kan dra foran;) Det er faktisk no jeg ikke har sett på Golf 2 før.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 90-modell GL med servo, takluke, sånn dingsebomser til å justere speilene med, sånne hjul til å vri på for å dimme instrumentlysene. Bakrute varmer og visker bak er vel kanskje litt mere standar. Hehe.. Og sånn lys med dimme tid når jeg lukker dørene som nevnt før her :P Men helt vanlig originalt kjedelig grått stoff interiør da, men gjør jo nytta si det også!

VAG; Ingen over, ingen ved siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den listen jeg er ute etter..

jeg har:

Soltak

1.8i 8v 90+hk, (kvasskam.)

GL / CL????

Syncro

5 gir ikke E

Soltak

Dingser til dørene.

Forsinkelse på lys.

Grill uten ekstra lys.

Skjermbreddere ( Orginal -> Syncro )

Takantenne mitt på taket bak.

Noen som vet hva slags bil jeg har? :P

85 Audi 80 GTE Quattro

86 Golf 2 Turbo Diesel

Rallvogn: Volvo 244 2,1

87 Golf 2 Syncro

86 Golf 2 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GTD er ikke det en GL med TD motor da?

Ikke GT D liksom..

Har en 87mod som ser helt lik ut som en GL. Eneste forskjellen er baklukespoilern som GTD her har.

Ellers har jeg 2x 86 GTI 16V med:

Takluke. Resten er vel ikke vits å nevne da det er std.

Den andre har: Takluke,el.speil,el.sentrallås (org ekstrautstyr)

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider