Gå til innhold

CL vs. GL vs. GTI vs. GTD

Ranger emnet

Tbend

Anbefalte innlegg

Delebilen jeg har ståendes er visstnok bygd om til takluke. Sitter vel originalskjøter ved A-B-C stolpene, så kan ikke være så store problemer om du har vinkelsliper og sveiseapperat samt litt kunnskap:) Ikke noe jeg hadd tort å begynt på uansett men..

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er Sentrallås ORG ekstra utstyr?

Ser at kabler vises til sentrallåsen,,, er litt i tvil der,,, men vakumpumpa ligger bak på venstre side,,,, gjør den det på deres biler også?

85 Audi 80 GTE Quattro

86 Golf 2 Turbo Diesel

Rallvogn: Volvo 244 2,1

87 Golf 2 Syncro

86 Golf 2 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GTD er ikke det en GL med TD motor da?

Ikke GT D liksom..

Har en 87mod som ser helt lik ut som en GL. Eneste forskjellen er baklukespoilern som GTD her har.

Får gld også da.. utstyr utemon på min bil: lasteventil, takluke, spoiler på luke, skjermbreddere, slik lys vente 3 sek dings, lås på hanskerom.. men er dette slike ting som kunne bestiller på en gl også?

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du kun 3 dørs :) hehe

men kjekt fordi da...

låser jo dører, bakluke og tanklokk (sistnevnte et helvette når man skal fylle på plasser med mye folk, er da veldig glad i å låse bilen.. men nyttesløst når man skal tanke :( )

Steike ka utstyr du har :P

La merke til at jeg også har forsinkelse på lyset i taket ;)

85 Audi 80 GTE Quattro

86 Golf 2 Turbo Diesel

Rallvogn: Volvo 244 2,1

87 Golf 2 Syncro

86 Golf 2 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koble fjernstyrt sentral lås!:) låse når man skal inn og betale uten mye makkverk

joa... men.. krever litt ombyggning. .ettersom original sentrallåsen er vakuumstyrt...

må da bygge inn en "driver" til førerdør (som er den døra som åpner systemet)

blir mer knot enn det er verdt.. dess.. har i grunn ikke noe problem med det heller egentlig

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider