Zipperno Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Høres bra ut,jeg kommer,hvilken biler med i klubben?Noen kjente i balsfjord? Fra vår klubb stiller en 03 Toyota Avensis Stv.Turbo og 03 Audi A4 Avant. Tror ikke flere rekker å bli ferdig til da. Håper å få med alle pene biler i området på utstillinga. Jobbes å med å få til gode premier til vinnerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Fra vår klubb stiller en 03 Toyota Avensis Stv.Turbo og 03 Audi A4 Avant. Tror ikke flere rekker å bli ferdig til da. Håper å få med alle pene biler i området på utstillinga. Jobbes å med å få til gode premier til vinnerne. Den blå A4ern med s-optikk og den brune(?) avensisen med dump og fet lyd? Edit:Mente S-optikk,ikke r :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Opel-Registret er også med, så jeg sku gjerne vært der med Astraen, men jeg er i Bulgaria på det tidspunktet.. Kos dere uten meg :p Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Er bilutstilling/treff på Nordkjosbotn i forbindelse med Nordkjosmessa 9-11.juni. Utstilling er på lørdagen 10.juni. Mer info kommer på http://www.arcticmotorclub.no Dumt at det kræsjer med Sommertreffet på Mo... som sagt: 17. Juni er det Arctic Street Meet på andslimoen (mulig jeg husker feil).. kommer vel med info her inne om ikke så alt for lenge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipperno Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Den blå A4ern med r-optikk og den brune(?) avensisen med dump og fet lyd? Jepp, mørk blå A4 avant med s-line styling, dobbelt remus eksos, 19" alu, Toyotaen er sort metallic, 1,8 med GIK turbokit, KW inox type 3 justerbart senkesett. 18" alu, sota ruter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jepp, mørk blå A4 avant med s-line styling, dobbelt remus eksos, 19" alu, Toyotaen er sort metallic, 1,8 med GIK turbokit, KW inox type 3 justerbart senkesett. 18" alu, sota ruter. Tøft med familievogner da :) Hva kjører du? Og mente s-optikk,ikke r :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BamseMums Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Vi på Bilstereospesialisten skal på Nordkjosmessa i år. 3 år siden sist, så det er på tide... Se på vår hjemmeside så tror jeg dere finner noe av interesse som gjør at dere kommer dere også! (4 stk 26" spinning Wheel og 4 stk 18" GZP...?! ) Mvh Bjørn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg