ThAMaZTeR Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 jeg kunne tenkt meg logoen i høyoppløselig format jeg, slik at man kan lage logoen i den fargen og størrelsen man selv vil. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Skulle jeg hatt, måtte det blitt noe slik som vi har laget for å reklamere for klubben vår. Font er selvfølgelig et diskusjonspørsmål. Er klisteret skikkelig, spiller det ingen trille om det er på utsiden eller innsiden. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Skulle jeg hatt, måtte det blitt noe slik som vi har laget for å reklamere for klubben vår. Font er selvfølgelig et diskusjonspørsmål. Er klisteret skikkelig, spiller det ingen trille om det er på utsiden eller innsiden. Er sugen på å ha logoen på innsiden av vinduet, fordi det er bak sotefilmen. Har sans for at det er tonet ut litt og ikke så prangende. Vil ha en mer clean stil. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Extremedesign Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Dette fikser vi... http://www.extremedesign.no .. Siter Extremedesign - Where perfection meets the streets! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Magnus Loen 6789 Loen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Liten og diskre Jan Trygve Øyre 6887 Lærdal Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Eg kjører glatt med ein i bakruta.. Morten W. Huse 5464 Dimmelsvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 I'm in! Jonas Storløkken Oslo Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 lasse randin Råholt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 jeg vil og ha.. ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvordan ligger det an med tanke på designet? legg ut et bilde her når dere har funnet ut hvordan det skal se ut... Bestiller fra wericon jeg :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Blir de bra, vil jeg ha! Enda et tips: bilreklame.com. Svært dyktig og hyggelig fyr! Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 skjer det noe? har faat min nye bil nuh, og har stooooooor plass til Bilforumet stickers i vinduene Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 skjer det noe? har faat min nye bil nuh, og har stooooooor plass til Bilforumet stickers i vinduene Hørte dere ikke mannen? Det skal ikke diskuteres her. Allerede laget en diskuterings post om dette her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=116143 Jeg er med! Allan Tinnion Nøtterøy Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Thomas Berglund 1930 Aurskog Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg