Gjest Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Men da er det vel nesten pliktig å gratulere da? :D håper det går minst like bra fremover også! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Det var bra! lykke til videre, vi skal nok gi deg mer å bryne hodet på av spørsmål, hvis du trenger trening.. Personlig har jeg en Renault som kan komme med mye spørsmål om Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Var det samme nivå på spørsmålene som de som ble stillt her? Gratulerer :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tortilla Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Jepp. Gratulerer! Siter '88 Astro 4.3 TBI, '89 Blazer T10 4.3 TBI '00 Spacestar,'95 Spacewagon TD, '98 Spacewagon TD,'65 Volvo L3314N '66 Volvo C202 Pickup,'64 REO M621 '73 John Deere 2020 D,'80 Deutz 6808 D 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Gratulerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Takk takk! ja, spørsmålene hær holdt nivået og vel så det! skal holde dere oppdatert Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Kanskje du kan gi meg noen tips til mitt problem? Holder på med en ombygging. En vw golf 2 gti som bygges om til g60. Motoren er fra en corrado 91 modell. Har byttet alt av ledningsnett osv. Saken er den at ingenting i instrumentet (som også er fra corradoen) virker... (vanntemp, bensinmåler, kjørecomputer og turteller.) Men det som er merkelig er at det er lys i instrumentet, og klokken og km-stand virker. Det som skjer når jeg kobler på batteriet er at klokka og km-stand kommer opp. Når jeg vrir om på tenninga, så skulle det lyst noen lamper i instrumentet, som olje-lampen og batteri-lampen osv, men det gjør det ikke. Hører at bensinpumpa og sånt begynner å jobbe noen sekunder. Den starter veldig lett og alt virker normalt sånn sett. Jeg vet at instrumentet virket før ombyggingen. Hadde vært fint hvis du kom med noen tips om hva du ville skjekket og gjort i mitt tilfelle. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Gratulerer! jeg er imponert! :) Både av svarene på spml stillt her, og at du kom videre! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 jeg starter ny tråd for Harstad konkurransen! "en utfordring 2" ps! JEG HENGER ETTER Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg