Gå til innhold

hmmm...bestilt deler hos powerzone.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Bestilte meg noe stylingdeler til min chrysler neon hos powerzone.no for ca 14 dager siden.Har siden det ventet på bekreftelse over mail.men idag ringte jeg og spurte om de hadde fått bestillingen,fikk da beskjed om han skulle gå gjennom mailene idag da de hadde vært på messe og kurs,derfor hadde de ikke hatt tid.Han sa han skulle sende meg mail senere på dagen da han hadde sett den.MEN jeg har ikke sett noe til mailen enda :shake

Hva slags butikk er dette da??Blir så irritert,hadde håpet å få delene mine snart!!Tror jeg må bestille en annen plass,noen som vet om noen bra sider å bestille fra?Og ikke minst,er det flere som har opplevd dette hos powerzone,eller er det bare meg?

er ikke bare du som har problemer med dette firma!! de er HÅPLØSE på mail fronten! venter du til senere på sommeren! har jeg og en kompis startet firma! kan nok skaffe deg det du skal ha rimelig fort! men det er nok kansje litt lenge å vente for deg! men lykke til..

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest POWERZONE

Hei,

jeg får vel svare siden det er oss det gjelder.

Nå har jeg gått igjennom alle bestillings mail vi har fått inn og vi har dessverre ikke fått noen mail på bestilling av Chrysler deler.

Bestilte du dette på nett siden eller sendte du bare en mail med bestilling i?

For det skal gå automatisk inn til oss i så fall - men det kan selvsagt ha vært noe galt.

Det er ikke meningen å ikke levere varer eller ikke svare - vi lever helt klart av kunder så det er jo viktig for oss å levere varer så raskt som mulig.

Må bare beklage igjen hvis det ikke har skjedd noe - men som sagt har vi ikke noe i mail boksen vår. Kontakt oss - gjerne på telefon eller mail - lars@powerzone.no så ordner vi opp i det og får sikkert til en hygglig kompensasjon for ekstra tid det har tatt.

Med vennlig hilsen

Lars Harlem

http://www.powerzone.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg får vel svare siden det er oss det gjelder.

Nå har jeg gått igjennom alle bestillings mail vi har fått inn og vi har dessverre ikke fått noen mail på bestilling av Chrysler deler.

Bestilte du dette på nett siden eller sendte du bare en mail med bestilling i?

For det skal gå automatisk inn til oss i så fall - men det kan selvsagt ha vært noe galt.

Det er ikke meningen å ikke levere varer eller ikke svare - vi lever helt klart av kunder så det er jo viktig for oss å levere varer så raskt som mulig.

Må bare beklage igjen hvis det ikke har skjedd noe - men som sagt har vi ikke noe i mail boksen vår. Kontakt oss - gjerne på telefon eller mail - lars@powerzone.no så ordner vi opp i det og får sikkert til en hygglig kompensasjon for ekstra tid det har tatt.

Med vennlig hilsen

Lars Harlem

http://www.powerzone.no

Dette er en kjempe god start for å samle kunder. Det verste vi (kunder) vet er å vente på ting, bortsett ifra å betale for mye. ;) Vist dere har som innstilling å være best på kundebehandling så når dere langt i suppa av nettbutikker som driver både seriøst, og de mange useriøse. Og husk at en kunde er en kunde selv hvor mye penger han/hun har.

Kan høres ut som jeg snakker ned til dere, men det er mer en pekepinne i rettning hva vi som kunder liker. :)

(Driver i servicenæringen selv og er kurset en del om kundebehandling.)

mvh. Marius Vangen

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider