primus77GT Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hei, jeg har en 96mod primer 1.6sri, har også en 91 mod gt. tenker å sette gt motor i sri'en, lurer på om det er noen her som har gjort dette eller vet om noen som har gjort dette. å om eventuelt problemer under ombyggingen. hadde vert kult å vite om før jeg begynner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hei!kof skal du sette ein gt motor i ein sri da? Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primus77GT Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 jo fordi gt'en e full i rust å ser ut som en dass, mens sri'en ser rimelig bra ut men den går liksom ikke så felt fort med 1.6, har jo lit mere trimmings muligheter med gt motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 ahh,ok da så!så gt`en skal kastes uansett?selge fronfangeren? ang motorbytte trur eg skal gå bra,den passer rett i sri`èn!problemt blir nok ledningsnette,ta og sjekk om koblingene som er like ved ecuen til tenningen og fra ecuen til sikringsboksene framme i motorrommet! er gt`en ein eGT eller vanlig? Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmeland Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 er nok ikkje store problemet det nei.. er vel kun ledningsnettet så Ok`N sier.. Men skal du vrake gten da altså? Evt selger du deler av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Mener på at 1,6 og 2,0 ikke har like motorfester. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Mener på at 1,6 og 2,0 ikke har like motorfester. Var vist ikkje det på P11 vertfall.. Men du har jo en Donor bil uansett, så du trenger bare tid! blah Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goodolamerican Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Passer turboen og manifolden til en 1.6 liter? Er den solgt? Hvilken turbo passer til 1.6 literen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 turbo? manifold? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Han aner ikke hva han snakker om... Ingen av de nevnte motorene har turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Var liksom det poenget mitt var også ..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Nå forstod jeg hva du mente.. Han forstod ikke det tydeligvis :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primus77GT Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 hei, har fåt i motor å gir i disse dager, alt passer rett på motor festene, må nok bytte hele ledningsnettet da det mangler tilkobling for lamdasonde i motorrommet på sri'en, er også en del forskjell på ledningene til instrumenteringen. å for di som lurer på det så selger jeg deler fra gammel gt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg