jettajinxer Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har nettopp kjøpt meg en jetta2 med g60 maskine som er konvertert til turbo. Dette er den tredje i rekka og har store planer for denne!!! :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 gratulere med ny bil, men vi Må jo ha bilder... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 ja tenkte det men hvordan får eg di innpå!?er helt mongo når det kommer til data;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 ja tenkte det men hvordan får eg di innpå!?er helt mongo når det kommer til data;P lalle nye spør om det! lag deg en profil på http://www.photobucket.com å kopier img linken der og legg den inn her Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 cool;)bra prosjelt du og har!!!lykke til og snx seinere engang;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 her er da nye bilen men må få på 90dører å en leppe eller no anna(bare å komme med forslag) under der, å såklart må eg få meg sideskjørter,men di er så godt som i boks!!!!!videre planer er å få tak i coilovers fra kw, bakfanger å svart interiør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 den så fin ut den, er det corrado lykter på den eller? Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 den så fin ut den, er det corrado lykter på den eller? ja er det...men rs fangeren burde vært langt borte...hører bare til på audi rs;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Najs! så den var tilsalgs på autodb.. gratulerer såå mye! veeldig kuul!! men mangle M3 speil! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Tenkte meg at det var denne her ja. Gratulerer med ny bil! Kjenner forøvrig han som har bygd bilen, og har kjørt den selv. Morsom bil:D Dropp sideskjørtene, og ta heller å lakker di originale skjørtene og bredderne i lik farge som på bilen, samt det som er svart på bakfangeren og rillene på grillen. Er ikke no fan av RS-fanger selv, men så lenge det sitter en IC der så ser det helt greit ut. Svart netting hadde heller ikke vært å forakte. Bare noen tips fra meg. men mangle M3 speil! :P For det første så blir det litt vondt å få festa M3-speil på pre 88dører, og for det andre så er det ikke pent, for det tredje så er det faktisk ingen BMW. Mine meninger. Hva du gjør med bilen er helt opp til deg:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Najs! så den var tilsalgs på autodb.. gratulerer såå mye! veeldig kuul!! men mangle M3 speil! :Ptakker;Pnjaa...kansje,men først av alt må eg få meg 90dører!!!for di som står på nå er ikkje særli flotte:puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Tenkte meg at det var denne her ja. Gratulerer med ny bil! Kjenner forøvrig han som har bygd bilen, og har kjørt den selv. Morsom bil:D Dropp sideskjørtene, og ta heller å lakker di originale skjørtene og bredderne i lik farge som på bilen, samt det som er svart på bakfangeren og rillene på grillen. Er ikke no fan av RS-fanger selv, men så lenge det sitter en IC der så ser det helt greit ut. Svart netting hadde heller ikke vært å forakte. Bare noen tips fra meg. For det første så blir det litt vondt å få festa M3-speil på pre 88dører, og for det andre så er det ikke pent, for det tredje så er det faktisk ingen BMW. Mine meninger. Hva du gjør med bilen er helt opp til deg:) nei vil ha noen sideskjørter som ikkje stikker seg så voldsomt ut men som bygger litt ned,hadde det på en tidligere jetta å d blei litt bedre kan du si;)å bakfanger å alt anna svart skal lakkes i samme farge ja!!!kan bli bra d!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 her er et bilde av motoren,er flotte den men vil bytte ut røyrene i rustfrie for di er begynt å bli litt rustprikkete,åsså hadde eg planer om å få lakka litt oppi der i bilens farge;):idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Knall bil som flytter seg ja, Påkosta litt grom biter i motoren er den også. Gartulerer med ny bil.. Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg