jettajinxer Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 drit konge mann.!! rs fanger er tuft :) hehe..å praktisk.. anyway fin bil.:wave å finere skal den bli,forhåpentligvis til rudskogen;)men er vel egentlig bare praktisk med rs fanger,passer liksom ikkje heilt inn på en vw,men med litt modding kan den kanskje bli bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 modding er fint :) Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Har fått gjort litt desse dagene,vært fint ver så klarte å tvinge meg ut å skru litt:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 fikk lagt opp kabler å modda til en gammel hylle som pleier å ver under dashen på cl'ene sånn at eg kunne bruke den til å ha ps2'en på funka fint d:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 sånn såg det ut,blei igrunn ikkje så gale til bare å ha brukt 10min på å modde hylla;P..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Skjermen skal innfelles en anna plass,nå står den bare oppå midtkonsollen,så der må det bli gjort noe!!Omformeren til ps2'en ligger bak dekselet til sikringspanelet,den ligger bare der pga at det var einaste plassen den ikkje synns!!så blir vel til at den ligger der,ligg ikkje i veien;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 sånn ser alt ut samla til nå,skal bli endel forandringer men trur eg vente til vinteren!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Fikk og sideskjørter i posten i veka!!!bestilte fra autospar for dei va billigest å lommeboka mi skriker,men d sku eg aldri ha gjort,er endel modding som må til for å få di til å bli fine,var jo ikkje større enn 90skjørta!!!!:(men har nå funne en plan for det,skal begynne etter at eg har vært på biltilsynet,for har litt frister som må holdes!!! Sånn ser det ihvertfall ut når eg teipa di på sånn eg vil ha di!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 hadde egentlig planlagt å legge skjørtet uttapå dei som er på allerede åsså bruke glassfiber for å få det til å bygge meir ned men det blei ei sånn jævlige glipa bak så vett ikkje koss eg ska gjør d,nånn forslag??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Har samme problem, jeg har akkurat de samme sideskjørtene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Har samme problem, jeg har akkurat de samme sideskjørtene. ja jævli dårli å selge til jetta åsså må enn ha så mye modding,da kunne eg like godt kjøpt til et anna merke!!!!:chairshot :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Styling som passer helt perfekt uten noen tilpassinger ol er vel ikke så lett å oppdrive. Dessuten så sitter de peneste skjørta du kan få tak i på bilen din alt:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 ja jævli dårli å selge til jetta åsså må enn ha så mye modding,da kunne eg like godt kjøpt til et anna merke!!!!:chairshot :hvaskjera Ja, jeg angret meg så jævlig da jeg oppdaget problemet.. skulle aldri har kjøpt dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Styling som passer helt perfekt uten noen tilpassinger ol er vel ikke så lett å oppdrive. Dessuten så sitter de peneste skjørta du kan få tak i på bilen din alt:) hehe...greit nok d,men på forrige jettan eg hadde,hadde eg audi80 infinity skjørter å di passa nå i det minste på ALT uten om lengden,så tenkte eg at eg sku nå slå på stortromma da å kjøpe skjørter som faktisk hørte til jetta,MEEEEN dei e litt for korte passe ikkje inntil Å bygger fan meg ikkje meir ned enn en jævla røykpakke!!!!men ska vel finne på no smart:)får det sikkert ikkje klart til rudskogen men må vel bare leve med det:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 er det noen som kan fortelle meg kor eg kan gå når biltilsynet meiner eg må kjørestøy-kontroll???ikkje standstøy men kjørestøy!!!!har vært ut å inn av hallen til biltilsynet den siste mnd å får bare beskjed om å finne ut av ting sjøl!!!!einaste plassen eg har hørt at har sånn utstyr var en skule borte på gjøvik,men i heeeeelvette,litt langt for å måle noen forpu...e desibell!!!!!!anyone?????helpme :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg