jettajinxer Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 her er bilde av den gamle bilen min!!!1en av di få originale gtx'ene igjen i norge!!!å som dåkk ser er det finere med sideskjørt enn uten!!;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Knall bil som flytter seg ja, Påkosta litt grom biter i motoren er den også.Gartulerer med ny bil.. hehe,ja flytter seg det ja men må kjøre roligt med den nå for blåste diffen på den nettop,kjører med original 1,8cl girkasse!!!!må prøve å få tak i en dieselkasse eller no som er holdbart;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Fin bil ja..gratulerer :) Enig med Massern, svart grill, svart netting og resten kan gjerne være i samme farge som bilen. fint med litt kontrast på de riktige plassene synes jeg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Grattis med en svært så nydelig bil. Den så jo bare rå ut, og vedder på at den går bra også. :-) Få på no sideskjørt, så blir det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvor mye hk trur du det er i den a? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvor mye hk trur du det er i den a? de orginale g60 bremsene er godkjent til 240hk. mener jeg, så jeg tipper det er rett under der en plass...i vert fall en 220-230... mulig jeg bommer litt her nå men... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Satt på med tidligere eier på våren en gang, da han hadde bygd opp igjen motoren, og vil ikke tro det er no særlig mer enn 170-180hk. Bilen gikk bedre den gangen jeg kjørte den med den forrige motoren. Mulig den går med høyere trykk nå. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Ta en titt her før du modder mer :D http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96941 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Enig med det meste på den lista der. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Fin bil ja..gratulerer :) Enig med Massern, svart grill, svart netting og resten kan gjerne være i samme farge som bilen. fint med litt kontrast på de riktige plassene synes jeg da... grillen er i samme farge som bilen men ligger svart gitter innfor der igjenn!!!!å alle lister å lignende skal lakkes i samme farge som bilen ja,men gitter forblir svart,ellers blir det for lite linjer på bilen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvor mye hk trur du det er i den a? har ikkje peiling,han som hadde den før meg snakka om rundt 200...men skal bli en økning når eg parkerer den til vintern,kvasscam,ny chip fra statene,større cooler kansje,eff-coil,bytteturbo,etc etc;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 de orginale g60 bremsene er godkjent til 240hk. mener jeg, så jeg tipper det er rett under der en plass...i vert fall en 220-230...mulig jeg bommer litt her nå men... nei er heilt org g60,bare konvertert til turbo med cooler,oljekjøler å chip så trur ikkje den er runda 200!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Satt på med tidligere eier på våren en gang, da han hadde bygd opp igjen motoren, og vil ikke tro det er no særlig mer enn 170-180hk. Bilen gikk bedre den gangen jeg kjørte den med den forrige motoren. Mulig den går med høyere trykk nå. går med ca 0.9 men er nødt å vere mer en 170-180 før det er jo 160 org bare i g60 å dei har jo ikkje no særli bra cooler vist di i det heiletatt har å dei har ikkje chip medrekna i det hesteantalet!!!så tipper 190-200 kansje!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 bare en måte å finne ut det på...bare å hive den i bremsebenken det...men samma hvor mye hk det er vel så lenge du er fornøyd...det som er viktigst mener da jeg men...fin bil.har sett den på nette selv...grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 bare en måte å finne ut det på...bare å hive den i bremsebenken det...men samma hvor mye hk det er vel så lenge du er fornøyd...det som er viktigst mener da jeg men...fin bil.har sett den på nette selv...grattis blir for dyrt for meg å ha den i benken,er så mye utlegg med bilen,så får leve i uvissheten til neste vinter når eg skal trimme litt meir!!!!;P...Det har du faktisk veldi rett i;)er det som er det viktigste!!!btw så har eg fått laga no shtili t bilen,skal ha det på bilen i mårra...prøve å få no bilder av an snarest!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg