Jetta2man Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Har du funnet en løsning på sideskjørtene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Har du funnet en løsning på sideskjørtene? nope,har ikk brydd meg!!!har holdt på i motor-rommet så prioriterte det før di drittskjørta!!!;)fått di til du eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 håper noen kan hjelpe meg,bilen min stoppet på lørdag,trudde det var registeret,men desverre ikkje så enkelt:( d har seg sånn at bilen går ganske ok på tomgang,men når den kommer seg opp til nok omdreininger til at ladelyset skrur seg av så dauer bilen??????????????????!!!???den dauer me andre ord av at ladelyset skrur seg av?????noen som har en ide?????:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 trenger ledningsnett,er det noen som leser dette som har det til salgs som ikkje er heilt rævva,så pm!!!er stort interisert å få før sommeren,har masse grom deler på vei,så hadde vært gøy å ha en motor som går før eg begynne å montere!!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 fett projekt dette! men rs-fangeren blei faktisk mye finere når du fekk på sideskjørta etter min meining!babyhmm? har du fått gjort no i det siste da mr cheff?:cook Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 :thumb ja e jo d eg alltid har sagt!!!nei lite gjort,vente fortsatt på deler:sleeping :shake men får blåse liv i forumet til våren;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshimura Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hallo Hva er skjedd med ledningsnettet nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 :thumb ja e jo d eg alltid har sagt!!!nei lite gjort,vente fortsatt på deler:sleeping :shake men får blåse liv i forumet til våren;) SMELL eineste som hjelper er mas:anger: du vet kor du kan få opplæring :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hallo Hva er skjedd med ledningsnettet nå da? vet ikk,men er ikkje så bra,ligger noen feil i det så bilen vil ikk starte!!!så er eg ikkje så sugen på å feilsøke på det for er jo ikkje akkuratt fire ledninger bak der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 SMELL eineste som hjelper er mas:anger: du vet kor du kan få opplæring :titties: sant d:)godt eg har deg!!!HAHA:hammer kor du meine da!!!meine ikk hos deg håpe eg;)hehe!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 lukte eg ... mhm .. myggel :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 lukte eg ... mhm .. myggel :angry: mhm!!!bigtime!!!:heyyou: HAHA:)myggel??!kor??!sånn like me ikkje:watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 då va me i gang igjen;)har tatt av skilta,va planen at eg sku style den ferdi meeeen,så fikk eg lyst å overhale,trimme å lakke litt i motorrommet heller:)hehe...til nå så har eg bare tatt av toppen,tilpassa til ny intercooler,fått bestilt deler fra ss-tuning i stavanger(fått stortsett alt i hus nå)åsså har eg begynt demontering av ventilarrangement etc i toppen!!!har litt bilder men e fra mobil så e litt crappy:(men ser nå ka d e;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 her e litt av d eg har fått kjøpt t nå;) ny å litt større intercooler: måtte ha en oilcatch tank for looken: ny temostat(komme t å bli jævli rått;) ): nye pakninger:innsug,eksos,bunnpanne,å forsterka topp-pakning fra "ARP" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 "arp" topp-bolter: bensin regulator som er til 3.5bar,litt høgere enn på originale så får det lille ekstra:) litt knask til girkassa(belgen til girstaget etc)nye pinnbolter til eksosen nytt veiv drev(registeret): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg