jettajinxer Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 har e da den berømte plassen eg står å fryse rævo av meg på,her står da stakkars jettan uten skilt:( dagen etter detta når eg sku begynne me motoren kom eg inn i bilen for å fyre på nyeste syra eg hadde brent på ei plata,blei eg møtt med at absolutt heile bilen hadde blitt mugla inni:(har dess ikk bilder av detta men var et sterkt syn:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 her har eg fått av toppen,en grei kvelds jobb:): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 god plass:):)mangla grom delen;): når eg holdt på å skru la eg merke til noe kjedeli,feste til dynamoen er røke i sveisen til blokka,ser d ikkje så bra på di dårlige bildene,men: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 i helga fekk eg litt deler til,tok toppen me meg på skulen å mekka litt;) her e di nye delene!! forsterka doble ventilfjærer: forsterka hydrauliske ventilløftere: å en kvassere kam(litt innpakka men d e den me grønn innpakning,den andre er den gamle): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 her har eg tatt ut ventiler,fjærene å løfterene: her e di gamle ventilløfterene: http://i57.photobucket.com/albums/g220/forbanna_dritt/DSC00310.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 ventilene skal slipes å brukes videre,fikk beskjed at det ikkje hadde så mye å sei med nye,å da fant eg ut at eg kan heller vente til eg skal porte toppen neste vinter!!: toppen skal også i delevasker etter at den e planslipt,så ska den lakkes sammen med blokka å girkassen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 her e den geniale maskina som en tar ut ventilene på uten å stresse eller ødelegge no,sku hjerne hatt den heima i garasjen;): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 på fredag skal eg østover å hente meg delemotor å nytt ledningsnett,så nå skal me få skikk på alt!!!grunnen til at eg må detta e at veivakslingen e ødelagt,registerdrevet bare spinner,kilen som er borte:(så i stedet for å kjøpe ei brukt veiv til et par tusen å slipe den som og koster sitt+veiv å rådelager som koster endå litt,så kjøper eg heller koplett motor å ledningsnett:)så har eg ein motor til som eg kan shine litt opp å få litt spenn for:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hallvette så bra assi :D faen komme den til å gå bedre enn før ? :P når du fekk den asså :P digg bil!!! kjekk og kjøre og :P kanskje eg skal kjøpa meg den røde kadetten gto-en! trur de e einaste kadett gtoen som går i norge!!! 40000 skal di ha for den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hallvette så bra assi :D faen komme den til å gå bedre enn før ? :P når du fekk den asså :P digg bil!!! kjekk og kjøre og :P kanskje eg skal kjøpa meg den røde kadetten gto-en! trur de e einaste kadett gtoen som går i norge!!! 40000 skal di ha for den! ja begynne å komme seg nu;)blir vel kanskje meir kjøring til sommeren:) ka røde gto??har eg sett an?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 bensin regulator som er til 3.5bar,litt høgere enn på originale så får det lille ekstra:) Hva slags chip har du til den nye fpr'en? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 bruke den samme som eg hadde i fra før,bestilte alt igjennom ss-tuning i stavanger(ink chippen,i sommer),å han sa at eg bare sku jera d,eg meinte på at eg egentlig måtte omprogramere den etter at eg har fått gjort alt dette,men han sa at det ikkje var vits i!!!:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 lite gjort i dag,fikk bare vaska toppen i delevaskeren(blei j**** rein:))åsså fikk eg olje den inn igjen på plasser den var utsatt for rust inni igjen,bla. i spora kammen skal ligge i å sylindrene til ventilløfterene!!fikk og såvidt begynt å slipe ventilene.men d får eg prøve å fortsette med i mårra!!her e litt bilder av toppen ette den har blitt vaska!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 bruke den samme som eg hadde i fra før,bestilte alt igjennom ss-tuning i stavanger(ink chippen,i sommer),å han sa at eg bare sku jera d,eg meinte på at eg egentlig måtte omprogramere den etter at eg har fått gjort alt dette,men han sa at det ikkje var vits i!!!:wonder: Høres jo veldig rart ut? Du får jo ca 8% for mye bensin over hele fjøla da (om den var perfekt før) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 var ikkje heilt bra,låg liksom å bremsa litt i motoren,men får prøve d så kan eg evt. sende den til omprogramering etterpå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg