jettajinxer Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 i dag prøvde eg for det meste å få ut to pinnbolter som var knukket inni hulla!!seff så var di knukke godt inni hulla og!!!:shake men fikk borra hull i bolten å brukt en "grisepikk" for å få den ut;)her e to bilde underveis i operasjonen!!:) her e et greit sett eg godt kunne hatt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 satt å kjeda meg litt mens eg venta på deler,så pussa like godt kamdrevet:) Før: etter: fikk delene til slutt,nye ventiltetninger,så i mårra skal eg slipe ventilseter å ventiler å begynne å montere toppen igjen!!!håpe eg får nye motoren heim nå snart så eg kan begynne å sette sammen heile greia!!va meininga eg sku ut me gamle girkassa å blokka nå i veka men blei plutseli så forkjøla etter lørdagskvelden,så denne veka har det bare blitt sofasitting på fritida!!!satse på eg får gjort noe i eller etter helga!!!sommeren kommer jo snikende snart og,å da kan eg jo ikkje sitte uten bil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 sommeren kommer jo snikende snart og,å da kan eg jo ikkje sitte uten bil stemme de:P kan sikkert få den ein e min...! kjøpre jo meg to bilar eg i dag...! skifta radiator på den i dag! så den e good. skifta mellom akslingen og så sleppe de å dura så i i he**... satt med dj- haedsette mitt på vettu... hehe dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 ja hørte snakk om d;)hehe...vakker 240'en da;)tippe d såg ut når du rånte me d da;)jæ*** hip hop sægge tættu boi:dj :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 ja hørte snakk om d;)hehe...vakker 240'en da;)tippe d såg ut når du rånte me d da;)jæ*** hip hop sægge tættu boi:dj :hammer ein del ein del:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 noen som kan fortelle meg om ikkje passat,corrado å golf g60 har samme hjerne,er samme bosch nr men bensinpumpa starer ikkje,å bilen starter fortsatt ikkje sjøl om eg tjuvkobler pumpa!!:O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 tenkte eg skulle legge meg, men skal stilla spørsmålet for deg inne på vwaudi-club :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg