Leo323 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hvilke spruter fins og hvilken bør jeg satse på som en billig førstesprut? er smidde stempler på motoren jeg planlegger å kjøpe til. hva kan jeg forvente av effekt om jeg får tak i en bra topp pakning hvor mye kan jeg lade? Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 ms er billig data sprut som du kan bygge på en del av f innsuget. å dyser å div. Les her: http://msnordic.mine.nu/index.asp Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 fant ikke noe pris der, vet noen ca hva det kommer på? og må den da mappes for motoren min? noen som vet om noen som er drevne på det? vil jeg spare mye bensin på pen kjøring med en b21at vs å kjøre med forgasser? noen som vet hva den motoren er god for med sprut? Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Er du flink med elektronikk og god på data? da kan du kjøpe MS. Aller helst bør der være noen i nærheten som kan sprutet som du kjøper, det blir alltid noe plunder. God for...he he mer en nok til å knekke M46 kassa og herpe kløtsjen.. med rett turbo. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 fant ikke noe pris der, vet noen ca hva det kommer på? og må den da mappes for motoren min? noen som vet om noen som er drevne på det? vil jeg spare mye bensin på pen kjøring med en b21at vs å kjøre med forgasser? noen som vet hva den motoren er god for med sprut? ja du vil spare bensin. det koster sirka 2500 til 3000kr. også kommer følere å div. ved siden av. hvist du leser på siden der så funner du ut av det. sjekk også forumet. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg