Gå til innhold

Commodore: '81 Opel Commodore C langtidsprosjekt

Ranger emnet

Commodore

Anbefalte innlegg

Er det ikke da enklere å ta bakasken og bremser fra en omega da? 2,6 eller 3000? Det burde vel passe bedre enn noe fra en chevrolet!?

Det blir fort mye jobb.

det blir egentli ikkje mykje jobb for meg, for eg sender bakakslingene inn til et firma, så korter dei akslingen inn vist det er nødvendi å sveiser over festene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skjer lite her for tida egentli. har lagt bagasjerom prosjekte litt på hylla no. for ta det igjen å gjere det ferdi å få grunna det ette nyttår. helder på med delebilen no! må få demontert alle delene eg skal ha på den å få den vraka før jul! so for satse på eg rekker det. å håper eg er tilbake med ny glød å arbeidslyst etter nyttår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

FEkk gjort litt i dag faktisk. spørs om eg rekker å bli ferdi med bagasjerome i helge. ting går aldri som planlagt:P holdt på å sveise litt i dag, men fann ut at det beste var å bare kutte ut heile brønnen i bagaseromme. den på motsat side av reservehjulsbrønnen. så då må eg lage nye i morga å få sveisa den på plass. Bilde kjøme i morga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk ikje gjort so mykej som planlagt i dag, eg måtte på kina reise for å få tak i blekk plater. fann tilslutt nåken uti ein konteinar utafor blikenslageret:P

Måtte skøyte platene, pga at dei var ikkje breide nok.

Endeleg ferdi med å sveise å bøye å tilpasse.

IMG_1322.jpg

IMG_1323.jpg

Fått punkta det på.

IMG_1324.jpg

IMG_1325.jpg

IMG_1326.jpg

IMG_1327.jpg

Vart ganske fornøgde med resultate, for heilsveise og slipe det i morga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det der, det er ikke brønnen det er bilde av der? brønen er på andre siden eller?

Har du gått tom for plåt? derfor du gikk på jakt eller? Det så ut som noen fine plater du hadde funne. Er det rustfritt eller?

ja veit det, men er som en liten brønn da:P ja jekk tom for plater:P typisk! dei er galvaniserte, akorat samme sort plater som eg har brukt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Må bare si at jeg er meget imponert over jobben og insatsen du har vist/gjort på dette prosjektet. Når en tenker på din unge alder blir det faktisk enda mer imponerende... Stå på, du kommer til å få en KONGE bil når du er ferdig.... Et lite tips?: Prøv å få tak i senator A CD hovedlykter og hvite blinklys til fronten:-) mvh Karl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Må bare si at jeg er meget imponert over jobben og insatsen du har vist/gjort på dette prosjektet. Når en tenker på din unge alder blir det faktisk enda mer imponerende... Stå på, du kommer til å få en KONGE bil når du er ferdig.... Et lite tips?: Prøv å få tak i senator A CD hovedlykter og hvite blinklys til fronten:-) mvh Karl.

Tusen takk for alle komentarer:) ja har tenkt på det med kvite blinkers å sølikt, men vil det passe perfekt over da? for eg villi ikkje fjerne chromlistene på skjermene å slikt, syst det er litt av stilen på bilen..

Kommer me fleire bilder iløpe av dagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider