Gå til innhold

Commodore: '81 Opel Commodore C langtidsprosjekt

Ranger emnet

Commodore

Anbefalte innlegg

Ja, så du fant ikke den altså.. Jaja, på en side så er det jo godt å vite at Det der, har jeg gjort selv. Det er ikke mye som slår det!

Heldiggris! Fri så mye, hadde jeg enda bare blitt ferdig med alle prøver og slikt så, kanskje jeg hadde fått tid til det som står i garasjen, men noen ganger har man ikke tid.:(

Hva skjedde med delebilen forresten? Blei den vraka og panta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, så du fant ikke den altså.. Jaja, på en side så er det jo godt å vite at Det der, har jeg gjort selv. Det er ikke mye som slår det!

Heldiggris! Fri så mye, hadde jeg enda bare blitt ferdig med alle prøver og slikt så, kanskje jeg hadde fått tid til det som står i garasjen, men noen ganger har man ikke tid.:(

Hva skjedde med delebilen forresten? Blei den vraka og panta?

ja det er en god følelse det! Ja er kjipt å ikje få så mykje tid til slikt! hehe, den står der enda. har ikkje fått gjort så mykje på den, å eg kommer ikkje til å skru på den før bagasjeromme er helt ferdi!

Nye bilder :)

Er jalfall ikkje plater det er mangel på no!

IMG_1342.jpg

Fått skåre ut.

IMG_1343.jpg

IMG_1344.jpg

Stykke som skal inn

IMG_1345.jpg

Kanskje er får tid til å sveise det inn i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre vert dårli med opdateringer i det siste. Holder på å demontere litt på delebilen for tiden. Men no er det nesten ingenting igjen å sveise i bagasjeromme. så er ikkje mykje igjen! har fått igjen sandblåsepistolen min også så det er berre arbeidslysta som mangler. Satser på at bagasjeromme står ferdi grunna iløpe av helga. då kommer det nye bilder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...