Gå til innhold

Commodore: '81 Opel Commodore C langtidsprosjekt

Ranger emnet


Commodore

Anbefalte innlegg

har en delemotor da..

 

3.0i ?

 

e vell mest ute ette ei getrag 265 kasse då,

trur ej he ei getrag 240 då men ha våre kjekt me ei so e enda sterkare, skal bygge om frå automat sjøna du.

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

R28 er IKKE ei getrag 265 kasse, og r25 er IKKE ei getrag 240 kasse da. R kassene er GM sine egne kasser, og er langt dårligere enn Getrag sine ;)

 

åå da så;)

lert litt i dag og:P

 

men hva er de som står orginalt på 2,5i motoren fra senator 85 mod?

å e den grei til å bruke på 3,0i 12 v?

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalt er Getrag 240, som er en kjempekasse i mine øyne, men et stykke bak 265 ja :) Den tåler en 3 liter ja, bare man ikke tar helt av med burning og herjing, vil jeg tro ;) Har en kompis som har kjørt i 2 år med den kombinasjonen, uten problemer :) Men nok off topic her nå :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalt er Getrag 240, som er en kjempekasse i mine øyne, men et stykke bak 265 ja :) Den tåler en 3 liter ja, bare man ikke tar helt av med burning og herjing, vil jeg tro ;) Har en kompis som har kjørt i 2 år med den kombinasjonen, uten problemer :) Men nok off topic her nå :D

 

ok takk takk, då vet eg verfall litt mer ;)

sender deg helder PM vist eg lurer på noe mer :)

 

ja sorry for off topic Commodore

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikkje fått gjort nåke spess i det siste, men for ta å manne meg opp å gjer eit kvart snart.. har bstemt meg for å utsette å kjøpe felga enda, ska heller kjøpe senkefjøre og slissa skivebremser. snakka med dei som skulle ordne stola til meg men det endte opp med at dei ikkje får tak i dei eg egentli skulle ha mne eg få nåke nandre isteden.

 

får disse:

 

FKRSE813.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

er lenge sida det har skjedd nåke her no, men håper på eg får bjundt på bilen igjen iløpe av helga,, har enda ikkje fått stolane mine:( ska ringe på mandag å høyre me dei ka dei somla med. Men skal til å bestille meg nye bremser frå bmw 850 som er slissa og senkefjøre frå åkernes fjærfabrikk, so for satse på eg får jort noko. legger ut bilder so fort det skjer noko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nja,, har ikkje fått gjort noko spess i sommar, men har begynt på igjen no.

 

er snart klar til å sveise på kanalen igjen.

DSC03589.jpg

DSC03591.jpg

DSC03590.jpg

 

har bestilt litt deler:

 

felgene som eg får på onsdag:

1570465-bilde4-maitai249.jpg

 

stolene som eg får no iløpe av neste veke kanskje etter mykej framm og tilbake vart det disse:

skinnsj.jpg

har også bestilt meg M5 3,8 bremsekalipter framme:D

 

skal prøve å holde dykk jamt oppdatert framover no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår