Gå til innhold

Commodore: '81 Opel Commodore C langtidsprosjekt

Ranger emnet

Commodore

Anbefalte innlegg

Tøft. Så ikke ut som det var så mye rust innvendig? :)

nei de var ikje so gale for å vere en 81 mod, var eit par hål på førarsida, men det fikser eg i ei knappheit. Men no når eg tar vekk asfalt mattene, bør eg ha nåke anna dær då for at det ikkje skal bli so mykje støy? nokon som har forslag på kva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Div bilstereoforretninger burde ha et eller annet brukende dempemateriale, jeg er ikke så inne på det selv, så jeg vet ikke..

ok bilen skal jo lakkest invendig før eg trenger det da, så er ikje akorat so bråhast. håper på å få gjort litt i morga få ut en del asfaltmatter, helder på å rydde garasja no so får ikkje gjort so masse på bilen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikkje fått gjort nåke serli i dag da, har rydda garasja og so skulle eg sette på bunnpanna, helt til eg fann ut at eg hadde fått feil pakning.

Det ser ut som veiva har vert balansert på nytt:

IMG_4687.jpg

IMG_4688.jpg

Rusta som er i dørken:

IMG_4691.jpg

IMG_4692.jpg

Kjøpte meg scuter i går :P

IMG_4694.jpg

Måtte ha meg eit framkomstmiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer nye motorn fra senator a eller b?

om den kommer fra senator a, ville jeg tatt insprutet fra gamlemotorn.

omega a har motronic som er en del nyere enn le-jetronic som satt på senator a.

Det er senator A, insprute eg skal ha på er plukket fra gamle motoren, altso omegaen, er det stor forskjell på inspruta da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at det er flere en meg som pusler med Commodore :) Det går riktignok ikke så fort med min da.. Men har du anelse hvem som selger godkjente senkefjører til disse bilene? Jeg tror jeg må ha meg noe sånt.. den er jo høy som et hus, stakkars. Tråd på min her, om du er nysgjerrig: Commo'n

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at det er flere en meg som pusler med Commodore :) Det går riktignok ikke så fort med min da.. Men har du anelse hvem som selger godkjente senkefjører til disse bilene? Jeg tror jeg må ha meg noe sånt.. den er jo høy som et hus, stakkars. Tråd på min her, om du er nysgjerrig: Commo'n

eg har leita etter senkesett sjølv men finner ikkje, har snakka med spax og dei hadde helder ikkje, tviler på at det finst i norge. Men har hørt at dei kanskej kan ha på Oldcars i tyskland og ei anna tysk side. Eg for ta å sende en mail til dei en dag oh høyre. Vist ikkje dei har så blir det nåkk klipte fjører på meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eu godkjen den med orginale fjærer så kapper du .eller kjøper det sett som har samme oppheng,så tilpasser du det til dempertårna osv,lett match. så setter du på det orginale når du skal til eu.

ja dei fjørene som står på no er senkefjører frå en bmw trur eg det var, for broke dei vist ikkje eg får tak i andre.

me nkva dokke meiner skal eg kjøpe spax dempere bake eller ha high jackersane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider