Gå til innhold

Commodore: '81 Opel Commodore C langtidsprosjekt

Ranger emnet

Commodore

Anbefalte innlegg

Opel har en stygg tendens til å ha 20 ganger så mye rust som du tror når du starter å sveise rust.

Men er en klassiker og en masse tøffere bil en riskoker med x-antall kg med plast.

Men rekner med du ikke kjøper Opel neste gong Nikko:p

Du får stå på...blir ivertfall bra når du er ferdig

hehe, tvila på d blir opel igjen, ijalfall blir de lotus omega:P

Har jobba heile helga so har ikkje fått gjort nåke, men ska holde på nåken tima i morga satsa eg på so då kjøme det sikkert bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

no har eg lest gjennom hele prosjektet eg må bare få si at eg e sinnsykt imponert over alt arbeidet. eg har akkurat kjøpt meg en opel commodore selv. det er en 82 modell 2.5s men lurer på om du muligens har noen deler til meg da? du skjønner det at eg trenger dørene på passasjer siden aller helst røde. også trenger eg eksosanlegg. hadde vert utrolig fint om du har. lykke til med prosjektet du er nødt til og fortsette og oppdatere her eg følger med. liker bilder

Mvh stian

- Opel Omega B 1998 2.0 sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no har eg lest gjennom hele prosjektet eg må bare få si at eg e sinnsykt imponert over alt arbeidet. eg har akkurat kjøpt meg en opel commodore selv. det er en 82 modell 2.5s men lurer på om du muligens har noen deler til meg da? du skjønner det at eg trenger dørene på passasjer siden aller helst røde. også trenger eg eksosanlegg. hadde vert utrolig fint om du har. lykke til med prosjektet du er nødt til og fortsette og oppdatere her eg følger med. liker bilder

Mvh stian

har desverre ikkje dører, me nhar faktisk eit ganske nytt eksosanlegg. som er til salgs. har ogsa framskjermar og div andre deler, har eit sett med felgar ogsa vist du er int.muli motoren min blir til salgs også, og dei delemotor vist alt går etter planane. motoren skal det vere smidde stempel på og muligens ein kvasskam også, men er ikkje 100% sikker. skal jobbe på bilen i dag so då kjøme de bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort litt i dag, skjert ut inner bakplata, slipt ned, og laga ny. har også annskaffa meg grunning som eg har over alle sveiser å bart metal so lenge før eg pusser ned alt og har på epoxy. slik at det ikkje bjunder å danne seg rust. satsar på å få gjort mykje iløpe av dinne veka...

DSC00061-2.jpg

DSC00063-2.jpg

DSC00064-1.jpg

DSC00065.jpg

DSC00066-1.jpg

DSC00067.jpg

DSC00068.jpg

DSC00069.jpg

Kva dokke synst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vart knipsa mykje bilder i dag! har fått fjort ein del, og no er det nesten klart til å sveise inn bakplata, berre litt småsliping å tilpassing igjen som eg ordner i morga kveld etter jobb. skal bli godt å få på bakplata no! har trua på at ditte blir jævli bra!D

DSC00068-1.jpg

DSC00069-1.jpg

DSC00070.jpg

våre kjekt med ein liten hjelpar som kan holde menst eg sveisa ja..

DSC00071.jpg

DSC00073.jpg

DSC00076.jpg

DSC00078.jpg

DSC00080.jpg

DSC00081.jpg

DSC00082.jpg

Ka dokke trur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider