Gå til innhold

Commodore: '81 Opel Commodore C langtidsprosjekt

Ranger emnet


Commodore

Anbefalte innlegg

  • Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Begynner å ligne på en bakende igjenn jo:)

Bra arbeid..

 

Nå som du snart er ferdig der,hva gjennstår av sveising da?

ja bjunder å nerme seg no, då har eg igjen å sveise igjen hjulbrønnen i bagasjeromme, skifte kanal og innerskjerm på høgresida og litt i bagasjerommet bak innerskjermen, og so er der rust på eine rammevangen, etter det er det mykje godt ferdig med rustsveisinga:happyhappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅiÅiÅi... Detta kunne ikke jeg gjort bedre for å si det sånn, jeg liker at du tar sånne fine gamle biler å fikser di opp ordentlig. Det er bare en drøm å se på denne bilen =) Jeg liker arbeide ditt og at du har ei så fin instilling til dette... Tror dette blir en sinnsykt fin bil når den blir ferdig :D Legg ut noen flere bilder når du kommer videre :D for jeg skal iallefall følge med videre :D

 

mvh CraiZ

Audi A4 1.6 - 1995.

Audi A4 1,8TSQ - 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅiÅiÅi... Detta kunne ikke jeg gjort bedre for å si det sånn, jeg liker at du tar sånne fine gamle biler å fikser di opp ordentlig. Det er bare en drøm å se på denne bilen =) Jeg liker arbeide ditt og at du har ei så fin instilling til dette... Tror dette blir en sinnsykt fin bil når den blir ferdig :D Legg ut noen flere bilder når du kommer videre :D for jeg skal iallefall følge med videre :D

 

mvh CraiZ

takk takk:) kjekt å høyre, har sveisa litt i dag, og i morga skl eg holde på heile kvelden tenker eg, satsa på å bli heilt ferdig med bakplata då:) so då kjøme det bilder:):partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... :P gleder meg <3 Holdt på selv med et prosjekt med en Saab 900i 1987 modell, jeg orka ikke mere etter jeg fikk vite at di ikke hadde di dørene jeg trengte :( hehe... Så til helga starter jeg med en ny bil ;) Audi A4 :) gleder meg for mye ;) hehe...

 

mvh CraiZ:partyon:

hehe ja du for ha lykke til da:)

 

stå på dette blir bra, morro og se bakenden ta form igjenn :)

ja er kjekt å sjå ting tar form igjen:) no når eg har fått på bakplata er det ikkje so mykje som står igjen, då skal eg gjer ferdig alt på venstresida av bagasjeromme, og gjer helt ferdig innerskjermen. etter det bjunder eg på kanalen på høgresida og so tar eg innerskjermen og det som er igjen i bagasjeromme, etter det er det bærre litt på ein vange so er eg ferdig med rustsveising:disco

 

håpa på å få bjunder på kanalen iløpe av helga:D har endeli frihelg so då håper eg på å få gjort eindel:D Men må rydde garasja fyrst, det ser ut som eit bomba horehus der damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vart ikkje tid til å holde på me bilen i dag,, var bærre ute ein liten tur å då innsåg eg at det var altfor rotete til å holde på med noko som helst, derfor bjundte eg å rydde.. bestemte meg for å rydde skikli dinne gongen, ikkje bærre koste det under sofaen:P so eg flytter alle delene eg ikkje trenger opp på garasjelofte..

 

ryddebilder.

DSC00065-4.jpg

DSC00060-2.jpg

DSC00064-3.jpg

DSC00067-5.jpg

 

har også ryddesalg: commodore deler - Opel Motorsport Club Forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del rust ja. Du er god som klarer å holde motet oppe uansett om du finner mer og mer rust, det skal du ha!!

Bilen blir nok utrolig stilig.

Såg at du lurte på om du skulle fjærne listene rundt bilen, men den må du jo beholde synst jeg.

Med en gammel klassiker som commodore så må du holde den mest mulig original, men senking og felger er jo et must. Var forresten sinnsykt kule de felgene :) Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

 

Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår