Gå til innhold

Commodore: '81 Opel Commodore C langtidsprosjekt

Ranger emnet


Commodore

Anbefalte innlegg

  • Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DAgens foto

 

det som blir planen no når eg er ferdig under er å skifte andre kanalen, bytte hinn innerskjermen. so må eg sveise litt småting og då er sveisinga over, etter det skal eg pusse ned heile bilen, å grunne alt å lakke innvendig o så bjunde på understellet etter det!

 

Har knipsa eit par foto mer er sikkert ikkje so veldi intressangt men men, er vell bedre en ingenting eller hur?

DSC00240.jpg

DSC00241.jpg

DSC00242.jpg

DSC00244.jpg

 

Måle for morgadagen er å få heile bilen grunna ferdig under og tectylbehandle inni rammevangane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var det tid for dagens oppdatering!

 

I dag har eg får fuga alle skøytr og sveisar med karosseri lime, er ikkje so lett å sjå på bilda. Satsa på litt meir intresange bilder i morga! Då skal eg ha på bodyshyds å svart matt lakk på undersida av bilen!

 

DSC03777.jpg

DSC03778.jpg

DSC03779.jpg

DSC03780.jpg

 

slenger med eit bilde av lakeriga av bobla som foregjekk for eit par veker sida!

DSC00224.jpg

 

Satsa på å få bjundt på kanalen på fredag! har fri ut veka no so får sikkert gjort litt!

 

Kva dokke trur kara?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg fått lagt på body shyds! gjekk med noko jævli! brukte 8 bokser under bilen! lakk verkstedet eg kjøpte med gjekk tomt so eg måtte kjøpe kvite til slutt, men det spelar ingen rolle skal lakke over uansett. har vert sta å kjøpt lakk også, men trur ikkje ej får lakka før i morga desverre pga at det må få tørke skikeli!

DSC03781.jpg

DSC03782.jpg

DSC03783.jpg

DSC03784.jpg

DSC03785.jpg

DSC03786.jpg

 

Då håper eg på å få lakka i morga å bjundt på kanalen på laurdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice...ka farge skal du lakke da??

å e de sånn lastebillakk ting??

lika porsjekte ditt å kanskje e ser de på veiane da om ikke lenge..har hytte på hareid/ulsteinvik oppe på fjella der me bosse...

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice...ka farge skal du lakke da??

å e de sånn lastebillakk ting??

lika porsjekte ditt å kanskje e ser de på veiane da om ikke lenge..har hytte på hareid/ulsteinvik oppe på fjella der me bosse...

 

skal lakke matt svart, nei,vart vanleg 22serie tette farge (vanleg billakk) ja for satse på det! Er der i saunesmarka du har hytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår