Gå til innhold

Commodore: '81 Opel Commodore C langtidsprosjekt

Ranger emnet


Commodore

Anbefalte innlegg

hei

En kompis og jeg kjørte i fjor sommer 160 mil ned fra Finnsnes i Troms med en 82 mod. Commodore 2,5E med soltak vi var å hentet. Var fin tur det, null problemer og langseksern maler som en katt..

 

Men er dessverre ikke Berlina, så han vil bytte til velour interiør i den. Veit du hva som passer av slikt fra andre Opel-modeller, f.eks Rekord CD, Senator, o.l. Passer seter og dørtrekk fra disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Må få en update her no:)

 

Er desverre altfor lang tid siden eg fekk gjort noko her. Har hatt så mykje anna å styrt med. holder på å gjer ferdig volvoen min også. Er heldig vis ikkje so mykje arbeid igjen på den no. så eg håper å få bjunde på commodoren igjen iløpet av nokon månar. Blir sikert ikkje før utpå hausen desverre. Men er godt å ha seg ei pause frå den også. Eg vil ikkje forhaste meg med dette prosjektet. Då blir det ikkje skikelig. Er eigentleg ikkje so mykej arbeid igjen på den no. er berre å sveise in nye innerskjerm bak å då er eg ferdig med rustsveisinga. Har fått monge gode idear om korleis eg vil gjer ting med den også no, so eg låvar å kome sterkare tilbake utover hausten!

 

Er det nokon som veit kvar dei chromar støtfangere å slikt her til lands?

 

Har planer om å chrome oppat støtfangere å muligens litt understelsdetaljer og motorromsdetaljer..

 

Mvh Nikko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er desverre altfor lang tid siden eg fekk gjort...............

Er det nokon som veit kvar dei chromar støtfangere å slikt her til lands?

 

Har planer om å chrome oppat støtfangere å muligens litt understelsdetaljer og motorromsdetaljer..

 

Mvh Nikko

 

 

Brukte et firma i Drammen for mange aar siden. De laa ved Aasiden. Mener de enkelt aa greit het aasiden chrom og nikkel. Sjekk om de finnes ennaa, soek evt paa mekanisk verksted. De var meget dyktige.

'Mange' som driver med nikkel, men ikke chrom.

Dersom du ikke finner de saa send meg en pm. Har noen kamerater som har chromet MC deler et annet sted, men husker ikke hvor.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...

Hei, nå er det altfor lenge siden eg har fått gjort noe på bilen. Går på skule nå og har verken tid eller penger til å gjere ferdig prosjektet. Så eg har innsett at bilen må bare selges, vist ikke går den på skrotern. Så jeg selger bilen for høgstbydende over 1500kr. Alt av deler følger med, bortsett fra felgene. blant annet( helt nye spax dempere, nytt treratt, nye framskjermer og mye annet) bare demperne koster 5500 kr. Får også med bmw m5 kalipter. Godkjenningspapirene for 3L 24v følger selvsagt med. Håper det er noen som vil gjør ferdig dette prosjektet, for det hadde vært synd om det vart spiker av hele greierne.

 

Mvh Nikolay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår