Gå til innhold

Commodore: '81 Opel Commodore C langtidsprosjekt

Ranger emnet

Commodore

Anbefalte innlegg

Trenger ikke mer enn blodsenk så er de pene disse bilene m'm

Eller 2 dører, pen tett farge og vinyltak. Det liker jeg :)

tr%20c%20como%20limo.jpg

pict0030.jpg

DSC00689.jpg

DSC00688.jpg

*sikle* Skal ha meg commo eller senator når jeg kommer meg ut av det pokkers militæret ja!

Skal du ikke ha Rekord E lenger, da? Har du ikke nok biler fra før? imstupid Er jo snart ikke plass til flere Opler der oppe i nord..

'78 Rekord carvan 3trg, '81 Rekord 2trg, '95 Omega B 2.5 Caravan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, blir visst en rekord til vintern ja.. Fant meg delebil, en E2 som av en eller annen grunn har en 1.9s, men bilen var for bra til å kaste, så har funnet ei rusten 2.2i stasjonsvogn som skal donere litt deler ;) Kanskje det til og med blir BBS RS felger... :phatyo

Og nei, får aldri nok biler :D Sirævvan ble solgt til fordel for ei `58 boble ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troa er der ja! Blir bil av det der skal du se! Mulig det står lenger frem, men hvilke felger har du tenkt på? Syns personlig den som du har som avatar er prototypen på feeeet commo jeg ;) den eller den røde 2-dørs som var i flash for ei stund sia. med hvitt vinyltak og BBS, *sikle*

Psst... Rekord tootoo'i Stasjonsvogn + senator front+fangere + lyseblå/grå metallic(Som den øverste commodoren jeg la ut bilde av) + blodsenk + blanke bbs rs med mye kant og litt strekkgummi. ;)

Den jeg her fått tak i som delebil har nesten ikke gulv, og er litt kræsja bak, så den er nok uaktuell ;) Blir nok ikke senator front på den sedanen jeg har heller kan få tak i da :P) Liker de som de er, men renault laguna eller golf 3 vr6 leppe vurderes.. ;) Blir skamsenk over gull senter\polert kant BBS da ;) Med fiiin hviiit biiil :D

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troa er der ja! Blir bil av det der skal du se! Mulig det står lenger frem, men hvilke felger har du tenkt på? Syns personlig den som du har som avatar er prototypen på feeeet commo jeg ;) den eller den røde 2-dørs som var i flash for ei stund sia. med hvitt vinyltak og BBS, *sikle*

Den jeg her fått tak i som delebil har nesten ikke gulv, og er litt kræsja bak, så den er nok uaktuell ;) Blir nok ikke senator front på den sedanen jeg har heller kan få tak i da :P) Liker de som de er, men renault laguna eller golf 3 vr6 leppe vurderes.. ;) Blir skamsenk over gull senter\polert kant BBS da ;) Med fiiin hviiit biiil :D

felgene eg vill ha er Rondel T58 i 16", men eg liker veldi godt dissa bbs felgene og, kvar blir dei solgt hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om RS og RM (er de jeg tenker på i hvertfall ;) ) selges nye enda, men man finner de på ebay og sånt.. Du har jo 5x120 boltsirkel, så du kan bruke BMW felger, de bruker jo endel BBS originalt på bilene sine?

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider