Gå til innhold

Commodore: '81 Opel Commodore C langtidsprosjekt

Ranger emnet

Commodore

Anbefalte innlegg

• Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slik ser senator 3.0 84-til en kamerat av meg også ut bak skjermen. Det var dumt og ha Locari skjermer orginalt under 7o 80 tallet vettu.Da blir det sånt.

Lykke til med kuttingen og sveisingen.Men vil du ha insparasjon så kan du vel bare titte øverst på side 8 på tråden din :) Så ortligt nice ut.

mvh

Christopher s.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser senator 3.0 84-til en kamerat av meg også ut bak skjermen. Det var dumt og ha Locari skjermer orginalt under 7o 80 tallet vettu.Da blir det sånt.

Lykke til med kuttingen og sveisingen.Men vil du ha insparasjon så kan du vel bare titte øverst på side 8 på tråden din :) Så ortligt nice ut.

mvh

Christopher s.

heheh, takk takk, det går nok bra ditta skal du sjå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene gjorde meg mindre nervøs ang. å sveise opp a-stolpen til ene c-rekorden min.. Det går an! :D Excellent arbeid! Planlegger du enda å ha den matt svart? Syns den fortjener litt shine jeg da, men matt er tøft hvis det er skikkelig gjort. Men et helvete å holde i stand ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene gjorde meg mindre nervøs ang. å sveise opp a-stolpen til ene c-rekorden min.. Det går an! :D Excellent arbeid! Planlegger du enda å ha den matt svart? Syns den fortjener litt shine jeg da, men matt er tøft hvis det er skikkelig gjort. Men et helvete å holde i stand ;)

hehe, takk, bilen skal lakkes i blank svart, ikje matt. så det trur eg blir tøft. Men kan gjerne ta i mot tøffe fargeforslag da. Bilen blir ikkje lakka før næste sommar så eg har god tid å ombestemme meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider