RuuDpus Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Heisann! Jeg sitter her å drømmer om en dag å få råd til en Hyundai coupe... Er ferdig med min kjære bachlorgrad om 3 år, og da SKAL jeg ha en slik en! Hvor mye tror dere en gjennomsnittlig 2000 modell kommer til å koste? synes denne har det kuleste utsenede.... Og hva med de litt eldre modellene? 97-98modellene ligger jo rundt 70-90 tusen... kommer de til å synke noe særlig tro? Takk for svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Vanskelig å si hva de vil koste om 3 år... men uansett synes jeg du skal gå for en coupe. Nydelig bil:) Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 har den nyeste utgaven av coupeen. syntes personlig det er den fineste. blir litt mye med "alle" de separate lyktene på de andre.. tipper de vil synke rundt 10-15000 eller kansje litt mer, men da er den nok gått mye lenger osv. skal du først kjøpe osv er det av og til lurt å ikke kjøpe den billigste. ta en med kompl. service hefte osv, så ligger du bedre an om noe skulle skje ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 bare ikke gå blindt etter km.stand og servicehefte, mange useriøse mekanikere som kan gjør så bilen ser og fremstår som god stand, men egentlig ikke er det. Se på slitasje kontra km.stand så kan du heller se på resten etterpå :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 jo, stemmer selvfølgelig det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Ta en NAF-test før du kjøper og evt. en garantiutløpstest etterpå. Da er du temmelig sikker på at du får en bra bil... Jeg har hatt en Elantra (96 mod) i 2 år nå og først i dag røk en del så Hyundai er driftsikker og billig i bruk... :D Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 er bedre enn før ihvertfall. husker når jeg var yngre var det FY bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg