Zone_bee Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Det er vel neppe mulig å kjøre en CB61 på pumpa ifra CB23`n? Finner ikke noen pumpe fra g100`n noe sted jeg, tror ikke jeg har den :( Hva gjør jeg? kan jeg hente en pumpe ifra en større maskin på dynga?? Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Du kan nok ta en annen bensinpumpe som er større men da bør du kanskje bruke en bensintrykksregulator. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Du kan nok ta en annen bensinpumpe som er større men da bør du kanskje bruke en bensintrykksregulator. Er orginal bensintrykksregulator på CB61, problmet er at tanken som brukes som tilhører CB23, ikke har noen intank-pumpe, da den bruker sugepumpe orginalt, mens CB61 bruker intank. Konvertering til sugepumpe mulig kanskje? Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Er orginal bensintrykksregulator på CB61, problmet er at tanken som brukes som tilhører CB23, ikke har noen intank-pumpe, da den bruker sugepumpe orginalt, mens CB61 bruker intank. Konvertering til sugepumpe mulig kanskje? Ja det går, bare lage et rør der inntaket til pumpen stod og til slangen som går innpå armaturen. Er du fingernem så klarer du det fint. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg