anda Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 gammel den 9835'en da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 2004/5 tror jeg? 9855 kom vel i 2005 så er vel 2004 mener jeg å huske Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Hmm, har ikke peiling på hva jeg ville valgt. Begge er sikkert gode spillere til prisene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Kom til å tenke på en ting. Hvor mange volt ut har 9835? Mener Alpine hadde lav volt på den eldre modellene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hmm. Lurer på om det er den Alpine spilleren jeg har hørt på ved 2 annledninger. Jeg forsket ikke så mye på instillinger mm, da jeg kjørte "flatt" på alle innstillinger. For meg så virket den ihvertfall som en god CD spiller. Til den prisen, du snakker om kan det vel neppe være no dårlig kjøp. Når det gjelder Pioneer har jeg stort sett kun testet DVD spillerne deres, har heller aldri testet analog utgangene på hverken DVD spillere eller CD spillerne deres, men at det er masse instillinger på spillerne deres er det ingen tvil om. Hvor mange av disse instillingen som i realiteten har noe for seg vet jeg ikke. Personlig har jeg vel egentlig kun hørt på Pioneer sin ODR spiller kombinert med ODR forsterkere noe som neppe er fair å sammenligne med disse spillerene du vurderer. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 ok... heller mest til alpinen som sagt pga pris vs pioneer pris men vil helst prøve å unngå å drite meg ut... har hatt x antall spillere å føler meg moden for å slå meg til ro :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg