IkLoma Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 en bil hadde passert fotgjengerfeltet og sto rett etter det slik at idet han går over feltet kommer han bak bilen og vil gjerne se igjennom bilen for å se om det kommer andre biler. om det er anderledes så gjerne skyt meg men slik vil jeg tro det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 jeg har 4% helt fram,har ikke noe problem med å se jeg.. men verre å se inn.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 jeg har 4% helt fram,har ikke noe problem med å se jeg.. men verre å se inn.. Jeg har hatt det jeg også og det er MYE lettere å se ut av bilen enn inn i den. Har til og med blitt stoppa av onkelfor dem, og fikk kjøre videre uten å måtte fjerne (hyggelig fyr & sur kjærring i den bilen). Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Jeg har hatt det jeg også og det er MYE lettere å se ut av bilen enn inn i den. Har til og med blitt stoppa av onkelfor dem, og fikk kjøre videre uten å måtte fjerne (hyggelig fyr & sur kjærring i den bilen). her i verdal må vi rive om vi blir stoppa ja,hehe.. men er jo meningen at vi skal se ut da,er ikke så farlig om ikke folk ser inn.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 her i verdal må vi rive om vi blir stoppa ja,hehe..men er jo meningen at vi skal se ut da,er ikke så farlig om ikke folk ser inn.. Jeg vil heller ikke ha folk som ser inn i bilen heller jeg da. :deng Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Dette gjelder ikke bare for fotgjengere, men også for andre trafikanter, f.eks. med å slippe fram folki rundkjøring, kryss etc. så er du nesten avhengig av å ha "øyekontakt" med han i den andre bilen så det ikke blir noen misforståelser. Som ThAMaZTeR sier, så er det graden av soting som burde avgjøre, og ikke hvor du har sota. Så lenge man har muligheten til å se inn i bilen så burde det være lov og også ha soting/tinting forran... enig med deg, er ekkelt det med rundkjøring/kryss osv. når det blir mørkt blir det helt umulig å se gjennom lys soting(syns jeg) men klart når det er mørkt ser du ikke så mye uansett hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Husk at dette er Oslo. Hver gang jeg er i Oslo og stopper ved et fotgjengerfelt, ser fotgjengere helt rart på meg. "Jøss, stopper du for meg?" liksom. Du sliter den dagen du meier ned en i gangfeltet... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg