Gå til innhold

Myk bakaksling på 240?

Ranger emnet


Kastel

Anbefalte innlegg

Jeg så en gang en bil med multilink... (200 serie)

For all del, det er lagt fra umulig, men det krever nok en del timer, samt du må jo kunne litt om vinkler og måle deg frem, tilpasse stag, lage fester i karross, o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en får sykt mye bedre veigrep med delt bakaksel med litt negativ camber..

bruk multi link akselen fra 960 eller no...

 

 

Hmm...???

Hvorfor er ikke de med delt bakaksel konkuransedyktige i bakkeløp og sprint rally?? "volvo"

 

Den stive bakaselen er ikke dum den du!

 

Men når det gjelder komfort så er delt bakaksel suveren ener.

Ludvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var bare en tanke jeg hadde når jeg mekka på en granada å lurte på hvor ikke volvo har brukt myk baksling på 200 serien.Hadde vært kult da å ja klart må man vite hva man styrer med å tviler ikke på veigrepet blir bedre det er vel litt av vistsen med mykbaksling med hehe. Hadde jeg hatt tid å plass å ikke minst kunnskapen så tror jeg skulle ha byggd om en 242 til mykbaksling å stæsja den litt opp etter det hehe men man trenger penger oxo så får håpe noen på forumet finner på å prøve hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fordelen med jaguar-bakstillingen - den har egen krybbe å ligge i...

 

 

EDIT: Jagrear_illustrasjon.jpg

 

tåler de er noe børning da?:D

 

til bane bruk og slikt sier det seg jo selv at delt aksling sitter bedre enn stiv, og da har du jo faktiskt litt justeringsmuligheter istedefor at "sånn er det og sånn blir det" som en har med stiv aksling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang for noen måneder siden var det en som annonserte en 93-modell 240 stasjonsvogn for salg på finn/bil. Det ble påstått blant annet noe om bakaksel - se kopi nedenfor - som jeg synes virket litt suspekt. Hva tror dere?

 

"HAR SIKRE OPPLYSNINGER OM AT DET ER 4 ELLER 5 BILER AV DENNE MODELLEN REGISTRERT I NORGE! 93 JUBILEUM HERREGÅRDSVOGN-AUTOMATGEAR-INJECTION-KICK DOWN-KATALYSATOR OSV.

EN SJELDEN BIL I NORGE. EN "AMERIKANISERT" VOLVO MED uavh bak-

aksel som gir en DUVENDE KJØREFØLELSE- EKSKLUSIVE SETER-PENT INTERIØR-VOLVO AVSLUTTET 240-EPOKEN MED "ET LEKKERT DYR"-EN BIL SOM BLE FOR KOSTBAR MED NORSKE AVGIFTER-I USA ER DETTE EN BIL MED HØY STATUS-IKKE RUST- BRUKER IKKE OLJE-EN MILSLUKER-H.B.O.9500.-

 

LISTEPRISEN PÅ BILEN ER PR 3.OKTOBER I ÅR KR 40.000,-

FORELIGGER SKRIFTLIG FRA FRA VOLVO-BILBUTIKK 1.

 

GRUNNEN TIL AT PRISEN ER SATT LANGT UNDER MARKEDSPRIS:

TRENGER PENGER RASKT_

KAROSSERIET HAR NOEN SYNLIGE SKADER"

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang for noen måneder siden var det en som annonserte en 93-modell 240 stasjonsvogn for salg på finn/bil. Det ble påstått blant annet noe om bakaksel - se kopi nedenfor - som jeg synes virket litt suspekt. Hva tror dere?

 

"HAR SIKRE OPPLYSNINGER OM AT DET ER 4 ELLER 5 BILER AV DENNE MODELLEN REGISTRERT I NORGE! 93 JUBILEUM HERREGÅRDSVOGN-AUTOMATGEAR-INJECTION-KICK DOWN-KATALYSATOR OSV.

EN SJELDEN BIL I NORGE. EN "AMERIKANISERT" VOLVO MED uavh bak-

aksel som gir en DUVENDE KJØREFØLELSE- EKSKLUSIVE SETER-PENT INTERIØR-VOLVO AVSLUTTET 240-EPOKEN MED "ET LEKKERT DYR"-EN BIL SOM BLE FOR KOSTBAR MED NORSKE AVGIFTER-I USA ER DETTE EN BIL MED HØY STATUS-IKKE RUST- BRUKER IKKE OLJE-EN MILSLUKER-H.B.O.9500.-

 

LISTEPRISEN PÅ BILEN ER PR 3.OKTOBER I ÅR KR 40.000,-

FORELIGGER SKRIFTLIG FRA FRA VOLVO-BILBUTIKK 1.

 

GRUNNEN TIL AT PRISEN ER SATT LANGT UNDER MARKEDSPRIS:

TRENGER PENGER RASKT_

KAROSSERIET HAR NOEN SYNLIGE SKADER"

 

Vel,suspekt.Disse gutta som skriver med store ord(og bokstaver) er som oftest noen spesielle gubber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår