DJ-timoty Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Dick Johnson XE Grand Prix turbo Falcon Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Det er en australsk Ford Falcon fra 1984. Kan nevne at 1973 modellen "XB" Falcon GT var opphavet til den svarte "Pursuit Special" fra filmene Mad Max 1 og 2. Kan også fåes som panelvan... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Google litt på xd falcon så finner du mye, den du hadde bilde av hadde litt mustang-look i fronten. Kunne tenkt meg noen slike baklykter jeg Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 flere bilder av den... Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 dette bringer min lyst for en TAUNUS fram i lyset igjen! Fortreffelig bil den taunusen (82->) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Drømmer om en Taunus, siste utgaven, uten fjører, 13" brede chromespoke, sota ruter, kanskje litt stilig lakk, motor, tja, alt større enn 1990 cm3. PimpMobilE Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg