Gå til innhold

Kjøre moped ved fratatt førerkort?

Ranger emnet

eirwave

Anbefalte innlegg

Takker carinaballerina..

Men eg har ringt og ringt i går og i dag, og endelig tok de sløve idiotene telefonen.. Etter 1.1.2005 var det ikkje lov å kjøre moped, og eg fikk ikkje lov å søke om spesielt tilfelle en gang (sa ikkje ka tilfellet mitt evt. var)..

Ellers var det et helvete å finne noen å snakke med om noe som helst hos politiet, det beste er faktisk å bare drite i å miste førerkortet, då sparer du mye snakk med folk som ikkje vet noe som helst.. Eg ringte til politiet før saken min kom inn (for han som tok meg tok med seg både førerkort og anmeldelse på hytten eller noe før han leverte inn), og då ble eg anbefalt å snakke med diverse folk, som alle avskrev seg som kandidater. Til slutt fikk eg et navn på en, som skulle være storkar og som kunne alt, men han fikk eg aldri tak i. Så ringte faktisk han meg etter to dager, så eg ble jo glad for å få svar på mine spørsmål. Men han kunne jo ingenting, han måtte ha tingene foran seg og det hadde han ikkje, og han kunne ikkje hente.. Men ellers var han hyggelig og respektfull, ikkje sånn som han som stoppet meg seg svarte et seriøst spørsmål med at han ikkje lekte politi.. Og når eg skulle spørre om førerkortavdelingen sa ingen at de kun var åpen mellom 12 og halv fire.. Måtte bare få ut litt frustrasjon..

Ellers sa han eg snakket med at eg fikk 6-8 mnd og 10 500 i bot, så får se om det stemmer..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic