Gå til innhold

Oslomønstring på Ekeberg

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg skal dit! Men ikke med T/Aen da! Får ikke lønning før på fredagen og da får jeg kjøpt dekk som passer og fikset girkassa... Helvete jeg har lyst til å kjøre nå!

Dekk som passer :/ 225 dekk paser jo garantert på bilen din, med mindre det er 75 profil :P

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det passer ja. Skal få pellt de av og skiftet så fort jeg får lånt meg bil og jekk. Men girkassa er et større problem. Ber til høyere makter om at det kun er vaiern som har røket og ikke hele kassa

At både revers og fremdrift er røket samtidig er nok svært lite sannsynelig. Er jo lenge siden det der skjedde, skjønner ikke helt hvorfor du ikke har vært under å sett om vaieren er røket eller ikke :/ Om utaket på kassen ikke beveger seg når du drar i spaken er vaieren røket, er jo ikke noe stor heksekunst å finne ut av :)

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele spaken er løs. Ikke noe hold i den i det hele tatt.

når den røk fungerte kun 1 gir. (som var giret jeg hadde den i når kassa røyk)

Hvis du hadde sett hvordan bilen stod hadde du skjønt hvorfor jeg ikke kan komme til under.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry sorry, mente i morra, lørdag. Trur hjernen min har tatt lørdagen på forskudd.

Swap meet pleier å være på lørdagen og acsn har søndagen etter.

Ser du denne, men har bytta til mørke lykter foran er den min, bare å komme bort a skravle litt. Eller om jeg ikke får tid til å fikse eksos lekasjen vil du høre meg også hehe

111872.jpg

(Og grøftlysene er bytta ut med sota i orginal lys da)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sef! Kommer både i morra og på søndag jeg så jeg finner nok bilen din! ser ut som at vi får megavær og!

Her er forresten den offisielle infoen fra amcar, så blir vi kvitt usikkerheten rundt datoer og klokkeslett:

6. mai

Ekeberg vårmarked

Sted: Ekeberg

Arr: Norsk Veteranvogn Klubb

Mail: n.v.k@online.no

7. Mai

Oslomønstringen

0930 - 1500

Sted: Ekeberg Camping, Oslo

Arr: ACSN

Mail: acsn@acsn.no

http://www.acsn.no