snoemann Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hva slags interiør passer rett inn i Golf 2 uten noe særlig mikk makk? Golf 2 interiør passer selvsagt rett inn. Golf 1 interiør? Golf III interiør? Golf IV Interiør? Passat interiør? Corrado? Hørt det er noe mikk makk med baksetene? Vento? Annet? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Corrado baksetene er litt for smal, derfor må du bygge om festene!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 kan nok sikkert ha inn det meste som du har sveisekunnskaper og vilje Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 kan nok sikkert ha inn det meste som du har sveisekunnskaper og vilje stemmer dette.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Jepp, er jo ikke no problem om man har sveiseapperat, vilje og litt kunnskap (og tålmodighet som ikke jeg har). Mener interiør fra 1'er Golf passer rett inn. Ihvertfall framstolen. Samme med Corrado tror jeg. Baksetene til Corrado og 1'er Golf er vel noe smalere enn det er på 2'er Golf. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 bakseta fra corrado er vel 7cm smalare på kvar side? correct me if I`m wrong... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 bakseta fra corrado er vel 7cm smalare på kvar side? correct me if I`m wrong... Trodde det var 10cm tilsammen ellernoe.. Men dette er ikke noe jeg kan, så aner ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Holder på å montere corradobakseter nå.. Fra setet til sidepanelet varierer fra 5-12cm.. Er ikke bare klikke rett i.. Den stangen som låser seteryggen må forlenges ca. 10cm (mer eller mindre).. Må lage nye fester til "vippefunksjonen" på sidene og midt på setene.. Tror ikke det skal være noe mer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Det hørtes jo faktisk ikke så avskrekkende ut... Bare å forlenge den stanga? Det er vel da eneste sveisejobben? Blir det rett og slett sprekker på sidene av baksetet da? Som man kan titte ned i\dytte ting ned i? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Det hørtes jo faktisk ikke så avskrekkende ut... Bare å forlenge den stanga? Det er vel da eneste sveisejobben? Blir det rett og slett sprekker på sidene av baksetet da? Som man kan titte ned i\dytte ting ned i? Er ikke så mye arbeid nei.. Må lage til noe nede på ryggen og, slik at ryggen kan vippes.. Blir litt sprekker her og der.. Men bare i sidene, f.eks den rammen rundt nedfellingen til baksetet.. Det jeg kommer til å gjøre er å bygge ut sidepanelet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg