MercFreak Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 bilen er LAV nok. så absolut ikke Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Chrome er tøft! Spesielt med us front. Det som mangler er gammel bakende:thumb Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 For meg så ser den ut til å være lav nok på de bilde Nr 2.. Fint senka, 1. Truetrac sperre. 2. Bilstein eller koni 3. Nye foringer rundt. 4. Alle forsterkningsstag. 5. R-Sport krengningsstag. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 For meg så ser den ut til å være lav nok på de bilde Nr 2..Fint senka, 1. Truetrac sperre. 2. Bilstein eller koni 3. Nye foringer rundt. 4. Alle forsterkningsstag. 5. R-Sport krengningsstag. Hei, jeg har truetrac, gule koni, polyforinger fremme, gt-stag, stag-bærebru, 24mm 264 stabstag fremme (whiteline). Ellers, folkens: Planen min er å få sveist inn bakplate fra 740 (har liggende i boden min). Har også liggende ny frontplate. Det blir vel tatt i samme slengen som bulken tror jeg. Ang bøttestoler vs. "cruisestoler", så tror jeg at jeg går for "cruisestoler". Fikk tilbud på 242gt interiør, men det er ikke så fett da.. :P selv om det er bedre enn beige, kombinert med sort. Jeg kunne vel forsåvidt muligens byttet til 81'-> baklys med hvit blink, men.. det er vel tøffere om jeg får på 740 bakplate? Problemet er hjørnene bak lyktene, der er det ikke nok plass til 740 lysene, samt bakplaten må lengre inn mot bagasjen.. men kapp og sveis fikser jo det. stemmer som øyvind (colli) sier: jeg vil ikke ha r-felger. superdtm eller asa racing gt (sort(?)). asa racing gt er billigere enn superdtm, men de har feil ET og krever derfor spacers.. så prisen blir ca. samme, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg mener er tøffest av de to. jeg har forøvrig kjøper på eiker felgene (som jeg fremdeles synest er feite på 240, hehe).. Ja, jeg synest de er feitere enn r-felger. men, ja.. jeg kjøper nok nye i juni. blir vel 17 eller 18, tror nesten 18 vil fungere greit.. 225/40-18 er vel den mest riktig dimmensjonen, differanse på 3.7% mener jeg at jeg kom frem til.. (ca . en uke siden jeg regnet ut, så tallet tar jeg fra mitt råttne hode). takker alle for innspill og jeg har kanskje glemt å kommentere noen, men bilen blir nok ikke "radikalt" endret fra dagens utseende. flatpanser skal være der og jeg tror jeg beholder usa fronten, videre beholder jeg den nok grønn. Blir vel original, eller mørkere grønn met. kanskje perlemor? men, ja.. vindusviskerspoilerene kan jeg vel rive av også.. kan faktisk ta å montere de på en 244 med gtx-front og laksetrapp som står rett bortenfor min.. han blir sikkert happy for de. LMS: Om du hiver av kommandofangerene dine, skal du se bilen din blir høy igjen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 bilen er lav nok ,er nesten ikke klaring under. tror neppe DaButcher har planer om å slipe asfalten med bilen, det skal fremdeles gå an å kjøre bilen rundt omkring på de flotte veiene i Norges land. Jeg vet at den er så lav så du får den foran uten å flytte fjærskålene ,og denne bilen skal fremdeles være lovligt senket. Så jeg håper at enkelte her med 242 og høvla "commando'" bør jekke seg ned selv om enkelte tror jo eldre jo bedre. Denne tråden skal ikke handle om kappede senkesett og annet idio*i Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Går ikke ann og senke den mer, da er det ikke mer understell igjen!!!! Og dessuten er den kjempe fin sånn som den er nå :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Går ikke ann og senke den mer, da er det ikke mer understell igjen!!!! Og dessuten er den kjempe fin sånn som den er nå :) jeje,tydeligvis må denne 242n være en spesialmodell spesielt bygd for å være høy(muligens 4wd også?) ettersom den etter mine 242s igjennom tidene(lett framkommelige også)ikke er så lav i det heletatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Må nesten komme med et seriøst svar også,91 mod frontrute og bort med chromen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 så absolut ikke Visst er den lav nok, hvis du ikke gir deg på dette, så binder vi deg fast på bakken og kjører bilen over... Du som sier den ikke er lav nok vil nok få merke noe annet da! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 jeje,tydeligvis må denne 242n være en spesialmodell spesielt bygd for å være høy(muligens 4wd også?) ettersom den etter mine 242s igjennom tidene(lett framkommelige også)ikke er så lav i det heletatt. husk: traversen er senket 7mm, det er jt 3" eksos. det er ikke autobahn i bergen heller, for å si det sånn.. jeg har revet opp eksosskjøten en del ganger, hengt eksosen fast i bekkalokk, etc. (kumlokk på bæRrrRgensk) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Enig der ja! Bort med chromen!! Svenskechrome er ikke alltid like fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 husk: traversen er senket 7mm, det er jt 3" eksos. det er ikke autobahn i bergen heller, for å si det sånn.. jeg har revet opp eksosskjøten en del ganger, hengt eksosen fast i bekkalokk, etc. (kumlokk på bæRrrRgensk) se der ja,påfunn det å senke traversen å da dabutcher!:) Du får se til å sveise eksosen skikkelig så blir den nok fremkommelig også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Enig der ja! Bort med chromen!! Svenskechrome er ikke alltid like fint! ja, det som er rart sant.. er at frontrutechromen går jo mye lengre opp på taket, enn siderutechromen.. derfor sre det litt rart ut, synest jeg da. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hater frontrutene på 240 før 90, ser mer ut som en bakrute med list som ikke helt passer. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hater frontrutene på 240 før 90, ser mer ut som en bakrute med list som ikke helt passer. Liker du ikke min altså?:deng Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.