knaur14 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 synst fargen e fin men veit ikkje ka stand lakken e i :P eiker e no ganske fint d på 240 men hadde våre tøft me nåke litt sjeldnare..også må ej sei at kantfelga tar sej bedre ut en R felgane..ha vår tøft me dissa turboane montert ja=) åsso teke du å lakkera frammlippa(under støtfongaren) i bilens farge. hekje heilt trua på 740 lykte då, men US front e rått=) crome kan ver tøft vist du he alle cromeliste å ikkje blanding ta svart å crome. bilen din ha tatt sej bra ut me snutepanser å us front då kansje? EDIT: såg no bilde av bakenden..ej trudde du hadde sånne 740 lykte av gamletypen men dissa baklysa blir sikkert bra skikkeli tilpassa;) å for all del behold A vingen din,d e tøft;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 husk: traversen er senket 7mm, det er jt 3" eksos. det er ikke autobahn i bergen heller, for å si det sånn.. jeg har revet opp eksosskjøten en del ganger, hengt eksosen fast i bekkalokk, etc. (kumlokk på bæRrrRgensk) sveise eksosen vell?? bort med chromen! ellers er den fin... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Jeg vet at den er så lav så du får den foran uten å flytte fjærskålene ,og denne bilen skal fremdeles være lovligt senket. Tror det er bak folk tenker på, har sett denne bilen og den er faktisk bra lav foran! Eg personlig hadde vært fornøyd foran og konsentrert meg om bak, men det vil han jo ikkje ha tips om så.. Slenger meg på bølgen om å fjerne krom, 91 mod frontrute er en vinner.. Hadde tenkt å foreslå nyere speil, men det avslo du jo og, så då foreslår eg de gamle el-speilene (de som er store, men ikkje fullt så store) Regner med at du skal lakke den blå fangersaken din foran, så det nevner eg ikkje.. Men vil påstå at 18" på den bilen vil bli for stort, litt stylteaktig (snakker fortsatt om bak). Angående interiør, så vil et sort interiør med Recaro Classic/Recaro LS foran gjøre seg utrolig godt, og de stolene har både god sidestøtte, de ser normale ut og de er gode å kjøre langt i! Alt i ett, eg skal definitivt ha noen sånne! Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Men vil påstå at 18" på den bilen vil bli for stort, litt stylteaktig (snakker fortsatt om bak). Angående interiør, så vil et sort interiør med Recaro Classic/Recaro LS foran gjøre seg utrolig godt, og de stolene har både god sidestøtte, de ser normale ut og de er gode å kjøre langt i! Alt i ett, eg skal definitivt ha noen sånne! hmm.. ja, jeg må ha noen "halvracing" klassiske stoler.. som feks bmw 7 serie.. (stein i glasshus ja..) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Går ikke ann og senke den mer, da er det ikke mer understell igjen!!!! Og dessuten er den kjempe fin sånn som den er nå :) da lurer jeg på hvordan andre klarer og ha lavere biler... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 LMS: Om du hiver av kommandofangerene dine, skal du se bilen din blir høy igjen. det må du gjerne komme innom og bevise dine utsagn.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Senere type frontrute (hva med bakrute?) er et eksempel på klar forbedring, ikke bare en endring for endringens skyld. Enig i at du skal stå over nyere type (86+) sidespeil - fremmedelement på denne gamle modellen. I samme slengen vil jeg stemme mot 740-baklykter... Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 det må du gjerne komme innom og bevise dine utsagn.. Leste du ikke mitt svar på side 2? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Liker du ikke min altså?:deng Liker ikke mine hellerDevil Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 ny grønnfarge, lavere (ja den er fortsatt for høy, samma hva dere sier), få på noen andre felger i 18" og fjern chrome + bytte ruter Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Leste du ikke mitt svar på side 2? jo, men jeg har litt problemer med og forstå bergensk humor... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 ny grønnfarge, lavere (ja den er fortsatt for høy, samma hva dere sier), få på noen andre felger i 18" og fjern chrome + bytte ruter hva er gale med rutene? finnes vel ikke tonede ruter til 242? eller tenker du på bakruter med sideveis åpning? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvorfor er det blitt "påbudt" å senke bilen så mye at den blir ubrukelig? Synes bilen din er fin, jeg! Chromen kan du godt gjøre noe med - alt eller ingenting. Er det chrome der, så skal den være perfekt. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvorfor er det blitt "påbudt" å senke bilen så mye at den blir ubrukelig? Synes bilen din er fin, jeg! Chromen kan du godt gjøre noe med - alt eller ingenting. Er det chrome der, så skal den være perfekt. problemet er at de frontrutelistene aldri sitter på plass... Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 er vel i utgangspunktet ganske håpløst og spørre om tips osv til ka du kan gjere med bilen.. er berre du som veit kossen du vil ha den.. montèr camping fjører for min del :) Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg