Gå til innhold

Innspill på modernisering

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

synst fargen e fin men veit ikkje ka stand lakken e i :P eiker e no ganske fint d på 240 men hadde våre tøft me nåke litt sjeldnare..også må ej sei at kantfelga tar sej bedre ut en R felgane..ha vår tøft me dissa turboane montert ja=) åsso teke du å lakkera frammlippa(under støtfongaren) i bilens farge. hekje heilt trua på 740 lykte då, men US front e rått=) crome kan ver tøft vist du he alle cromeliste å ikkje blanding ta svart å crome. bilen din ha tatt sej bra ut me snutepanser å us front då kansje?

EDIT: såg no bilde av bakenden..ej trudde du hadde sånne 740 lykte av gamletypen men dissa baklysa blir sikkert bra skikkeli tilpassa;) å for all del behold A vingen din,d e tøft;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

husk: traversen er senket 7mm, det er jt 3" eksos.

det er ikke autobahn i bergen heller, for å si det sånn.. jeg har revet opp eksosskjøten en del ganger, hengt eksosen fast i bekkalokk, etc. (kumlokk på bæRrrRgensk)

sveise eksosen vell?? bort med chromen! ellers er den fin...

drive safe. drive volvo

_-_volvo 245_-_b23 ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at den er så lav så du får den foran uten å flytte fjærskålene ,og denne bilen skal fremdeles være lovligt senket.

Tror det er bak folk tenker på, har sett denne bilen og den er faktisk bra lav foran! Eg personlig hadde vært fornøyd foran og konsentrert meg om bak, men det vil han jo ikkje ha tips om så..

Slenger meg på bølgen om å fjerne krom, 91 mod frontrute er en vinner.. Hadde tenkt å foreslå nyere speil, men det avslo du jo og, så då foreslår eg de gamle el-speilene (de som er store, men ikkje fullt så store) Regner med at du skal lakke den blå fangersaken din foran, så det nevner eg ikkje..

Men vil påstå at 18" på den bilen vil bli for stort, litt stylteaktig (snakker fortsatt om bak).

Angående interiør, så vil et sort interiør med Recaro Classic/Recaro LS foran gjøre seg utrolig godt, og de stolene har både god sidestøtte, de ser normale ut og de er gode å kjøre langt i! Alt i ett, eg skal definitivt ha noen sånne!

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil påstå at 18" på den bilen vil bli for stort, litt stylteaktig (snakker fortsatt om bak).

Angående interiør, så vil et sort interiør med Recaro Classic/Recaro LS foran gjøre seg utrolig godt, og de stolene har både god sidestøtte, de ser normale ut og de er gode å kjøre langt i! Alt i ett, eg skal definitivt ha noen sånne!

hmm.. ja, jeg må ha noen "halvracing" klassiske stoler.. som feks bmw 7 serie.. (stein i glasshus ja..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senere type frontrute (hva med bakrute?) er et eksempel på klar forbedring, ikke bare en endring for endringens skyld. Enig i at du skal stå over nyere type (86+) sidespeil - fremmedelement på denne gamle modellen. I samme slengen vil jeg stemme mot 740-baklykter...

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny grønnfarge, lavere (ja den er fortsatt for høy, samma hva dere sier), få på noen andre felger i 18" og fjern chrome + bytte ruter

hva er gale med rutene?

finnes vel ikke tonede ruter til 242?

eller tenker du på bakruter med sideveis åpning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det blitt "påbudt" å senke bilen så mye at den blir ubrukelig?

Synes bilen din er fin, jeg! Chromen kan du godt gjøre noe med - alt eller ingenting. Er det chrome der, så skal den være perfekt.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det blitt "påbudt" å senke bilen så mye at den blir ubrukelig?

Synes bilen din er fin, jeg! Chromen kan du godt gjøre noe med - alt eller ingenting. Er det chrome der, så skal den være perfekt.

problemet er at de frontrutelistene aldri sitter på plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider