kimoajajaj Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Hva kan gjørest for å piffe opp 90 fangeren? Lepper? Jeg har GTI lepper nå, hvilke andre fins der? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Hva med vr6 leppe da ? Den er litt fin,men da bør du helst ha noe på bakenden og, så det ikke ser så harry og halvferdig ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Skulle likt og sett bilder av alle leppene som fins til å sette under 90 fangeren. Skal ha noe nytt, tipper det blir VR6 men er litt modifikasjoner som trengs på de da. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 hva med din egen leppe.. eller kanskje en ekstremt stor kjønnsleppe.. ehehe =) nei, få noen bilder av hvilke alternativer der finnes. vr6lips er vel småartig, den peker rett ned i bakken. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Unknown Skulle likt og sett bilder av alle leppene som fins til å sette under 90 fangeren. Skal ha noe nytt, tipper det blir VR6 men er litt modifikasjoner som trengs på de da. Hva slags mods som trengs for å sette på vr6 leppe ? Syns dette hørtes litt rart ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Denne er vel vr6 leppe på, nice det:D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 GTi Leppe montert på min 90'fanger. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Dette er min leppe :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Min lippe ... Mattig sak ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by pahf Hva slags mods som trengs for å sette på vr6 leppe ? Syns dette hørtes litt rart ut! Må kutte den ned litt, blir for brei Også er det noe varmepistol involvert, eller peker den for mye utover til sidene.. :\ Bonrath selger en i glassfiber som passer rett på 90-fanger, men NBS selger ikke denne lenger :( Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg